«Να μην προσπαθείς να γίνεις άνθρωπος επιτυχίας, αλλά άνθρωπος αξίας.»

Αλβέρτος Αϊνστάιν

Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

Απάντηση μου προς το άρθρο «Οι άνθρωποι πίσω από την διαδικτυακή "προπαγάνδα" του Παπανδρέου»‏

Απάντηση σε ένα άρθρο που κυκλοφόρησε ξαφνικά σε λίγες ώρες μετά την απάντηση μου (και άλλων) σε άτομα που έχουν ως «πολιτικό λόγω» μόνο τις ύβρεις και τις συκοφαντίες, όπως την περιγράφω εδώ...

Εκτός ότι ο κ. Παπανδρέου ξέρει να δίνει τις μάχες του ως πραγματικός δημοκράτης -υπεράνω όποιας υποτιθέμενης «προπαγάνδας»- και να απαντήσει ξάστερα, αν και λοιδορείται ασύστολα από τα διάφορα ΜΜΕ με ότι αυτά υπηρετούν, θεώρησα σωστό να απαντήσω και επί προσωπικού σε ένα άρθρο που βάλεται από άγνωστες (?) πλευρές εναντίον του, χτυπώντας άνανδρα και εκείνους που πρεσβεύουμε το πιστεύω μας και το κοινό μας όραμα, μιας και το δικό μου όνομα βρέθηκε (ανάμεσα σε άλλων) εδώ, με σκοπό την απόλυτη και άνανδρη φίμωση μας.
Που δεν θα το καταφέρουν!

Διάβασα με έκπληξη και αγανάκτηση το ανυπόγραφο άρθρο επιστημονικής φαντασίας που φιλοξενήσατε στις στήλες σας, όπου αναφέρεται αυθαίρετα και καταχρηστικά το όνομα μου ως προϊόν μιας συγκεκριμένης υποτιθέμενης «προπαγάνδας», μάλιστα υπό την «επίβλεψη» ενός αγνώστου προς εμένα ονόματος. Προσωπικά δεν γνωρίζω κανένα στενό συνεργάτη του κυρίου Παπανδρέου, επιπλέον πρώτη φορά έλαβα γνώση για το όνομα «Τάσου Συκάκη» μέσα από το άρθρο που δημοσιεύσατε. Όπως και ανέτρεξα στην βοήθεια του google ώστε να δω ποιος είναι το εν λόγου πρόσωπο, όπου βρήκα διαφορετικά στοιχεία, από μέλος της φιλοζωικής εταιρίας Κομοτηνής, διεθνολόγος, έως και κατασκευαστής διαδικτυακών σελίδων. Ούτε δεν έχω σχέση επ' ουδενί με την Κομοτηνή (!), τόσο πιο πολύ με τις εκεί φιλοζωικές εταιρίες, ούτε δεν έχω μια περίπλοκη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης πέρα από ένα ερασιτεχνικό blogspot, από αυτά που κρατάνε χιλιάδες Έλληνες και εκατομμύρια άνθρωποι πάνω στην υφήλιο. Όσο για διεθνολόγος, την μόνη σχέση που έχω έως τώρα, είναι ότι νιώθω πολίτης του κόσμου με βαθιά αγάπη προς την Ελλάδα και τις πανανθρώπινες αξίες που πρεσβεύει. Ένα από αυτά και η δημοκρατία, την οποία σέβομαι βαθιά στην πράξη, μακριά από κάθε έννοια «προπαγάνδας», όντως ανοιχτή σε κάθε διάλογο με τις διαφορετικές απόψεις, όσο κρατάνε ένα λεκτικό και επιχειρηματολογικό ουσιώδες επίπεδο. Όπως το αποδεικνύουν και τα γραφόμενα μου, με την όποια άποψη που έχω εκφράσει, με μοναδικό σκοπό το πιστεύω μου για μια δίκαιη κοινωνία με επίκεντρο τον απλό άνθρωπο. Απόψεις για τις οποίες είχα δεχτεί και χτυπήματα κάτω από την μέση μερικές φορές, τόσο από τις αντίθετες πλευρές, όσο και από άσπονδους φίλους. Πρόσφατα μάλιστα, ένας από αυτούς και με έδρα εκεί όπου υπάρχει και η εν λόγου φιλοζωική εταιρία, τον οποίο μάλλον αδικήσατε με την μη αναφορά του ονόματος του (της).
Μπορεί να υπάρχουν τα ιδιοτελή ανθρωπάκια που -αντί να κάνουν την πολιτική ως λειτούργημα προσφοράς προς τον άνθρωπο και την κοινωνία- κάνουν την αριβιστική συμπεριφορά, τις λυκοφιλίες, τα πισωμαχαιρώματα, το γλείψιμο εκεί όπου έφτυσαν μετά αδιαφορίας, τα «κονέ», το ασαφή λόγω και τα «δίπορτα» ανοίγματα ως τρόπος αναρρίχησης στην πολιτική, ισοπεδώνοντας τα όλα για την προσωπική τους επαγγελματική επικράτεια. Αλλά σίγουρα δεν λειτουργώ προσωπικά έτσι! Θεωρώ τον εαυτό μου εντελώς σε αντίθετη τροχιά και μακριά από όλη αυτή την σαπίλα που μόλις περιέγραψα, όπως αποδεικνύει και η σταθερή μου πορεία τόσο στην πολιτική όπου παραμένω εκεί όπου άρχισα -απλό μέλος- επί πάνω από μια δεκαετία, δίχως να ζητάω χάρες, αλλά και στην προσωπική μου ζωή, όπου επέλεξα να κάνω τον πραγματικό Σοσιαλισμό στάση και τρόπος ζωής σε ολόκληρη μου την διαδρομή έως και τώρα. Θα συνεχίσω να λέω ελεύθερα την γνώμη μου και να αναρτώ ότι θέλω προσωπικά, με ελεύθερο πνεύμα και καθαρή συνείδηση όπως πάντα. Χωρίς την επίβλεψη κανενός.
Εμπάς περιπτώσει, ας πείτε στις «πηγές» σας ότι όποιος δεν είναι με τον Βενιζέλο, η με τον Σαμαρά δεν σημαίνει οπωσδήποτε ότι είναι υπό επίβλεψη ανθρώπων του κ. Παπανδρέου!!! Η πραγματικότητα είναι ότι αυτές οι πηγές βιάζονται να κρίνουν μάλλον βάση των δικών τους πρακτικών. Και σίγουρα είναι μακριά από κάθε αλήθεια σε ότι με αφορά!!
Όσο για τους αρθογράφους, αλλά και προς τις «πηγές» αγνώστων στοιχείων, έχω να τους πω αυτά: Άλλη φορά να έχετε το θάρρος να υπογράφετε τουλάχιστον, αν δεν θέλετε να κάνετε το ελάχιστο -ως σωστοί επαγγελματίες που θα έπρεπε να είστε- να ρωτάτε πριν να σκορπάτε λάσπη πάνω σε τιμή και την υπόληψη ανθρώπων οι οποίοι με την στάση ολόκληρης τους τη ζωή απέδειξαν απόλυτη καθαρότητα και συνέπεια πράξεων με τα πιστεύω τους, με πλήρες σοσιαλιστική προσφορά και αβόλευτη συνειδητά διαβίωση, πράγμα που αποδεικνύει από μόνο του ότι δεν είναι υπάλληλοι κανενός, παρά μόνο του εαυτού τους, των πολλών αδικημένων και μιας Ελλάδας που υπεραγαπούν στην πράξη, βαθιά πεπεισμένοι ότι θα έπρεπε να δώσει και πάλι τα Φώτα σε ολόκληρο τον κόσμο, με μοναδικό σκοπό μια δίκαιη ανθρώπινη κοινωνία!!!

Υπολογίζω στην δημοσιογραφική αντικειμενικότητα και στην αμερόληπτη σας στάση που θα δημοσιεύσει και το αντίθετο λόγω προς τις μεθοδευμένες συκοφαντίες, αρρωστημένες στρατηγικές και τα απέραντα ψέματα οποιασδήποτε άνανδρης οργανωμένης ομάδας που βρίσκεται απέναντι μου και στο πιστεύω μου. Όπως και ότι θα φιλοξενείτε στις στήλες σας την απάντηση μου.

Ευχαριστώ.


Κάρμεν Γλιγλή

Δεν υπάρχουν σχόλια: