Ζουμε στιγμες σκοταδισμου με σκοτεινα οντα χωρις συνειδηση τοποθετημενα σε μεγαλα ποστα εξουσιας ωστε να ελεγχουν τις μαζες. Ενα απο αυτα τα ποστα ειναι και η εκκλησια. Πιστευω στον Θεο, στον Ιησου Χριστο και στον Αγιο Πνευμα, στην Αγια Τριαδα Αδιαιρετη. Αλλα καποια τραγοποδαρα τοποθετηθηκαν ωστε να βρωμισουν τον Ναο του Θεου και να πααπλανουν ψυχες. Δεν ξεχνω πως πχ στην Ρουμανια συνεχιζουν να υπαρχουν τραγοπαπαδες που ηταν ρουφιανοι της Σεκουριτατε. Αλλα υπηρχαν βεβαια και Αγιοι. Το θεμα ειναι τι εχουμε ΕΜΕΙΣ στις ψυχες μας. Ο Ιησους Χριστος δεν απαιτησε υπακοη, εδειξε τον Δρομο.
Ας διαβασουμε κατι αρθρα, μπας και καταλαβαινουμε πως εφτασαν να εμβολιασουν μεχρι και στις εκκλησιες... τι εκβιασμοι μπορει να δεχονται απο τους πολιτικους και τι κρυμμενα μυστικα... Ας σκεφτουμε για ποιο λογο οι πραγματικοι Αγιοι του Αγιου Ορους φευγουν απο τις μονες ωστε να μην δηλωνουν υπακοη σε αυτους τους τοποθετημενους απο την νεα ταξη παγματων τραγοπαπαδες. Και τι ζωη χαρισαμενη κανουν... Ας θυμηθουμε πως "εφυγε" ο Μακαριστος Χριστοδουλος, κ.π.αλλα...
Αναδημοσιευω:
Η πανδημία τράβηξε τη μάσκα της ιερότητας του Άθωνα
[Να προστατευτούν οι ανήλικοι ρασοφόροι μαθητές της Αθωνιάδας]
του Αναγνώστη Λασκαράτου
Ο τίτλος παραπέμπει και στο πολυδιαβασμένο ηρωικό βιβλιαράκι του κομμουνιστή Θέμου Κορνάρου «Οι άγιοι χωρίς μάσκα»,
ο οποίος δουλεύοντας εργάτης στο Άγιο Όρος αποκάλυψε τα αίσχη και τη
νοσηρότητα του χώρου, εκθέτοντας και τον οιονεί θεσμοθετημένο θεσμό της
ιερής παιδεραστίας. Δεν ήταν ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος που το
έκανε, με πρωτοπόρα τη Γαλλίδα συγγραφέα Μαρί Σουαζί που το 1929 μπήκε
ντυμένη άνδρας στο Άγιο όρος, και ξετίναξε μετά με βιβλίο την ιερή
κοινότητα («Ένας μήνας με τους άνδρες στο Άγιο Όρος»). Εντελώς
ενδεικτικά επισημαίνω από ένα πλήθος μαρτυριών κάθε προέλευσης: Mια
ανατριχιαστική μαρτυρία καταγεγραμμένη σε βιβλίο («Το ταξίδι ενός
αθώου»-2011) από τα μέσα «Ο μοναχός Νικόδημος ξεσκεπάζει το Άγ.Όρος». «Βασίλης Αλεξάκης» «..Πολύ
σημαντικό είναι το θέμα των αυτοκτονιών στον Άθω. Το ποσοστό τους είναι
ανάλογο με εκείνο στις φυλακές και τα στρατόπεδα. Το κράτος δεν κάνει
ποτέ ανακρίσεις και οι εφημερίδες δεν καταγράφουν τα περιστατικά…». (ΤΑ ΝΕΑ-27.10.2008). Μίλησε και ο θαρραλέος συγγραφέας μοναχός Μ. Χατζηαντωνίου: «ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ–ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ–ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΕ ΒΑΡΙΑ ΨΥΧΟΦΑΡΜΑΚΑ (ΠΕΤΡΟΣ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ-26.1.2016) «Συνέντευξη του μοναχού Μιχαήλ στην Κυριακάτικη ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ (ένθετο περιοδικό Εψιλον-τ.524)».
Ο Ζαχαρίας Παπαντωνίου στο βιβλίο του «Άγιο Όρος», διαπιστώνει πως
«Καλογερισμός χωρίς σκοτάδι δεν γίνεται» και περιγράφει έναν μοναχό στὸ Βατοπέδι, που αυτοκτόνησε,
ρωτώντας «ποιός, θὰ τὰ ἐξηγήση αὐτά;». Ο Θεολόγος, Φιλόλογος,
Ιεροκήρυκας Κ. Σιαμάκης («ΠΑΡΘΕΝΟΣΥΛΛΕΚΤΕΣ»- ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΟΝΑΞ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
2007, & 60, 61): «…κουβαλούσε τακτικά σ’ αυτόν τον παρθενοσυλλέκτη
στάρετς–γέροντα μορφίνες, μιά φορά, καθώς κουβαλούσε τις μορφίνες,
τον τράκαρε ένας από πίσω, του τσαλάκωσε το πόρτ – μπαγκάζ, και τά
ζουμιά τών μορφινών έτρεχαν στην άσφαλτο..». Σε συνέντευξή του στο
περιοδικό “Τέταρτο” (Ιούνιος 1985), ο Άρχων Μέγας Μυρεψός του Οικ.
Πατριαρχείου Νίκος Γαβριήλ Πεντζίκης, συζητώντας για το Όρος, ρώτησε τον
δημοσιογράφο, αν του «ρίχτηκε κανένας καλόγερος» και στην καταφατική
απάντηση του συνομιλητή του, παρατήρησε: «Και εγώ είδα πολλούς να έχουν σπιτωμένους νέους, δόκιμους»,
κτλπ, κτλπ. Νομίζω πως κάθε λογικός άνθρωπος αντιλαμβάνεται. Άλλωστε οι
μοναχοί με την άπειρη υποκρισία τους, συνδυασμένη με ένα αίσθημα
εξασφαλισμένης ασυλίας, προκαλούν και εκτίθενται συνεχώς και θα είχαν
βεβαίως άλλη τύχη αν δεν είχαν την αμέριστη και καθαρά εγκληματική
συμπαράσταση και ανοχή των επίορκων της Αριστεράς, του ΣΥΡΙΖΑ και του
ΚΚΕ, που φτάνει μέχρι και την τρεις φορές ψήφιση (το ΚΚΕ με λευκό) των
σκανδαλωδών φοροαπαλλαγών τους, μάλιστα μέσα στην οικονομική κρίση.
Ο συνωμοσιολόγος ηγούμενος του Αγίου Παύλου Παρθένιος, που ήθελε τις
εκκλησίες ανοιχτές, έχει χάσει την παρθενία του, τουλάχιστον στα ψέματα
που λέει, στην προσπάθειά του να εξαπατήσει τους πολίτες βαφτίζοντας
γρίπη τον κορωνοϊό που ενέσκηψε ακάθεκτος και στη μονή του (17 κρούσματα
προς ώρας στο άτρωτο άγιο «περιβόλι της Παναγίας»). Τώρα το ρωσόφιλο
κράτος εν κράτει, που δέχεται την επίσκεψη του Ρώσου πρωθυπουργού και
απαγορεύει στην Πρόεδρο της Δημοκρατίας να το επισκεφθεί,
αρνείται-παράνομα-να μπει σε καραντίνα, δημιουργώντας άγνωστης έκτασης
κίνδυνο. Στη συντηρητική «Καθημερινή», ο Στ.Τζίμας γράφει: (23.9)
«Συναγερμός και αγωνία για Άγιον Όρος». «Βάσει των έως τώρα
στατιστικών στοιχείων, το Aγιον Oρος, με 2.000 μοναχούς, είναι αναλογικά
πρώτο σε κρούσματα στην ελληνική επικράτεια. Με ενδιαφέρον
αναμένονται τα σημερινά αποτελέσματα των τεστ που πραγματοποιεί από χθες
το κλιμάκιο του ΕΟΔΥ, όχι πάντως χωρίς δυσκολίες, καθώς δεν
ήταν λίγοι οι μοναχοί που έδειχναν απρόθυμοι να υποβληθούν σε έλεγχο,
έχοντας εκ διαμέτρου αντίθετη προσέγγιση για την COVID-19, με μια ισχυρή
πτέρυγα της «ιερής δημοκρατίας» να πιστεύει ότι πρόκειται περί
παγκόσμιας συνωμοσίας». Σαν να μην φτάνουν αυτά τα κρούσματα αρχαϊκής υστερικής παράνοιας,
«…κάποιοι μαθητές της Αθωνιάδος Σχολής που δεν φορούσαν μάσκα
επικαλούνταν στους αρμοδίους του ΕΟΔΥ, τους πνευματικούς τους που δεν το
συνιστούσαν» (ΤΑ ΝΕΑ, 24.9).
Με την ευκαιρία της αυτοπαγίδευσης του Άθωνα στην τρέλα μεγαλείου και
πνευματικής εξουσίας πάνω σε χιλιάδες δυστυχισμένους και ανόητους, στις
απάτες και στις αυταπάτες του, με την απέλπιδα έκκληση να απομονωθούν οι
ανήλικοι μαθητές της Αθωνιάδας από την υπόλοιπη κοινότητα όσο
τουλάχιστον κρατάει η πανδημία, παραθέτω ένα εξαιρετικό δημοσίευμα
(6.10.2019) του πάντα ερευνητικού pasatempo, που σπάει την διαχρονική
δημοσιογραφική και διακομματική Ομερτά και αναδεικνύει μια
πολυσυζητημένη σε στενούς κύκλους πληγή του Άθωνα, που πάρα πολλοί έχουν
θίξει σε ώτα μη ακουόντων και σε μάτια εθελοτυφλούντων.
«Οργια στο Άγιον Όρος και σιωπή από τον Τύπο». «Στις αρχές της δεκαετίας του ’30 είχε απαγορευτεί η είσοδος παιδιών στην επικράτεια του Αγίου Όρους. Οι μοναχοί διαμαρτύρονταν ότι δεν μπορούσαν να καλέσουν κοντά τους νεαρούς πιστούς (για νεαρές και μεγαλύτερες πιστές ούτε λόγος). Κάποια στιγμή επισκέφθηκε την Αθωνική Πολιτεία ο Ελευθέριος Βενιζέλος και το πρώτο αίτημα που του έθεσαν ήταν να αρθεί η
παράλογη, κατά τη γνώμη τους, απαγόρευση. Το αίτημα έγινε δεκτό και
λίγο αργότερα άρχισε δίνεται εξήγηση στην επιμονή των μοναχών. Νέα
παιδιά, ανήλικα οδηγούνταν εκεί από κυκλώματα που δρούσαν σε όλη την Ελλάδα. Ο
στόχος δεν ήταν μόνο να γίνουν μοναχοί και να κάνουν τις δουλειές που
θα ξεκούραζαν τους μεγαλύτερους σε ηλικία μοναχούς, αλλά και η ερωτική απόλαυση. Πολλά από τα παιδιά αυτά έγιναν.,. σκεύη ηδονής.
Ελάχιστες περιπτώσεις ήρθαν στην επιφάνεια κι ακόμα λιγότερες έφθασαν στη δικαιοσύνη. Κάτι η κοινωνική κατακραυγή, κάτι τα χρήματα που δόθηκαν στις οικογένειες των παιδιών έφεραν αποτέλεσμα. Από κοντά και ο Τύπος που ήταν απρόθυμος να αποκαλύψει τέτοιου είδους σκάνδαλα.
Μια από τις περιπτώσεις αυτές έχει τόπο… δράσης την Σκήτη της Αγίας Άννης, εδώ πρωταγωνιστής είναι ένας 14χρονος που με τη θέληση των γονιών του οδηγήθηκε στο μοναστήρι, αλλά βιάστηκε από τους δύο μοναχούς που υπηρετούσε. Και κανείς δεν θα το μάθαινε εάν δεν ήθελε να… αρτυθεί κι ένας κοσμικός. Η αποκάλυψη έγινε από τις αρμόδιες αρχές, αλλά στη Θεσσαλονίκη η Μακεδονία, η μεγαλύτερη σε κυκλοφορία εφημερίδα δεν ανέφερε την είδηση και στην Αθήνα με εξαίρεση την Ακρόπολη οι άλλες εφημερίδες φρόντισαν να… πνίξουν το θέμα
Δημοσιεύουμε τα ρεπορτάζ των δύο εφημερίδων. Υπάρχουν διαφορές στις επί
μέρους λεπτομέρειες, αλλά θεωρήσαμε ότι αποτελούν ντοκουμέντο που αξίζει
να διαβάσει κανείς.
Ο Ταχυδρόμος της Βορείου Ελλάδος
φιλοξένησε το θέμα στην πρώτη σελίδα (φωτ.1, 2). Η Ακρόπολις στην Αθήνα
ήταν περισσότερο αναλυτική (φωτ. 3,4,5,6). Και αργότερα αφιέρωσε το
κύριο άρθρο της στο θέμα. Όπως αναφέρεται υπάρχει σειρά από σκάνδαλα που
αρχίζουν και τελειώνουν στο σεξ»
Το ρεπορτάζ καταλήγει με την αναγγελία επόμενης δημοσίευσης, την
οποία δεν κατάφερα να εντοπίσω. Όποιος μπορεί, ας μας τη στείλει αν
υπάρχει στο διαδίκτυο και αν έγινε: «ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ: Οι απαγωγές παιδιών
και η Μονή Δοχειαρίου».
ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ
«1978: Αγιορείτης Ηγούμενος προφυλακίζεται για “απαγωγή” στον Άθωνα 5 «παιδιών» από τα Τρίκαλα».
(Ο άγιος ηγούμενος ηγουμενεύει με σοφία και αρετή μέχρι σήμερα,
χαίροντας της εκτίμησης των κ.κ. Τσίπρα και Μητσοτάκη που φιλοξενήθηκαν
στη Μονή του και εικάζω με βεβαιότητα πως η υπόθεση οφειλόταν σε
παρεξήγηση).
*
Μας απέκλεισαν από το facebook (υπαίτιος το Ελληνικό ΥΠΕΞ επί σ. Κοτζιά) χωρίς καμία ειδοποίηση. Εσείς, οι χιλιάδες αναγνώστες μας, ξέρετε τι πρέπει να κάνετε: Μπορείτε να ανεβάσετε μέσω του ατομικού σας λογ/μού στο facebook, την κάθε ανάρτησή μας, ή κάντε ΚΛΙΚ στο εικονίδιο του facebook, κάτω από κάθε ανάρτησή μας. Ξέρουμε ότι το κάνετε ήδη, και σας Ευχαριστούμε
Πηγη: https://roides.wordpress.com/2020/09/25/25sep20/
Αν και τωρα μπορουμε παλι να βρουμε το site στο fb...
Οποιος ψαχνει θα βρει...