«Να μην προσπαθείς να γίνεις άνθρωπος επιτυχίας, αλλά άνθρωπος αξίας.»

Αλβέρτος Αϊνστάιν

Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

Ανδρέας Παπανδρέου ο μαθητής

Του Αγίου Ανδρέα σήμερα και η σκέψη μου φεύγει με ευγνωμοσύνη και εκτίμηση στον Ανδρέα Παπανδρέου. Ας ρίξουμε μια ματιά στα "αθώα" χρόνια του ως μαθητής.


Το 1936 ο 17χρονος Ανδρέας Παπανδρέου είχε αποβληθεί από το Αμερικανικό Κολλέγιο Αθηνών, ήθελε να γίνει πολιτικός, κοινωνιολόγος ή καπετάνιος σε βαπόρι και φοβόταν τους κεραυνούς. Μπορεί να μην κυβέρνησε ποτέ βαπόρι, αλλά τα ντοκουμέντα δείχνουν πολλά από όσα ακολούθησαν.

O φάκελος του μαθητού Ανδρέα Παπανδρέου
Το 1936 ο 17χρονος Ανδρέας Παπανδρέου είχε αποβληθεί από το Αμερικανικό Κολλέγιο Αθηνών, ήθελε να γίνει πολιτικός, κοινωνιολόγος ή καπετάνιος σε βαπόρι και φοβόταν τους κεραυνούς. Μπορεί να μην κυβέρνησε ποτέ βαπόρι, αλλά τα ντοκουμέντα δείχνουν πολλά από όσα ακολούθησαν.
«Πολιτικός. κοινωνιολόγος. Καπετάνιος σε βαπόρι»: είναι τα τρία, γραμμένα κατά σειρά προτεραιότητας, επαγγέλματα που ήθελε να ακολουθήσει ο Ανδρέας Παπανδρέου, ως 17χρονος μαθητής του Πειραματικού Σχολείου, το μακρινό 1936. Βρέθηκε εκεί καθώς έναν χρόνο νωρίτερα είχε αποβληθεί από το Αμερικανικό Κολλέγιο Αθηνών. Την αποβολή του προκάλεσαν τα τολμηρά, μαρξιστικά κείμενα που δημοσίευε στο περιοδικό «Ξεκίνημα», το οποίο εξέδιδε μαζί με τρεις συμμαθητές του. Το πιο πιθανό είναι ότι αναφέρεται στο παραπάνω περιστατικό απαντώντας «η δημοσίευση διαφόρων σκέψεών μου» στην ερώτηση «Τι πράγμα σε έκαμε να χαρής πιο πολύ έως τώρα;».
Τα χρόνια θα περνούσαν και ο Ανδρέας Παπανδρέου θα είχε ακόμη περισσότερα πράγματα που θα τον έκαναν χαρούμενο, καθώς θα βρισκόταν να ορίζει με την πολιτική δράση του την τύχη της Ελλάδας σε κρίσιμες στιγμές. Μα, σε ετούτο τον αποκαλυπτικό, σχολικό «Ατομικό φάκελο», εκτός από έναν τελειόφοιτο μαθητή με έντονο κοινωνικό ενδιαφέρον, μπορεί κάποιος να διακρίνει έναν τρυφερό έφηβο της εποχής που θα μπορούσε να έχει «ξεπηδήσει» μέσα από την «Eroica» του Κοσμά Πολίτη. Ο Ανδρέας ως παιδί φοβόταν τους κεραυνούς, έβλεπε όνειρα «ακαθόριστου είδους» και προτιμούσε τα παιχνίδια «του τραπεζιού». Τελικώς, αναφορικά με τα επαγγελματικά του, ακολούθησε την πρώτη επιλογή του, την πολιτική. Ως επιστήμονας, προτίμησε τα οικονομικά από την κοινωνιολογία. Και, τελικώς, δεν κυβέρνησε ποτέ βαπόρι. Τουλάχιστον όχι με την κυριολεκτική έννοια.

ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΟΥ

ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

 (Τάξις: Στ΄ Γυμνασίου)

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΣΕΙΡΑ Α΄

Α. Γ. Παπανδρέου (ετών 17)

1. Τι πράγμα σε έκαμε να χαρής πιο πολύ έως τώρα; Η δημοσίευση διαφόρων σκέψεών μου.

2. Τι πράγμα σε έκαμε να λυπηθής πιο πολύ έως τώρα; Η εγκαθίδρυση του Χιτλερισμού στη Γερμανία.

3. Τι πράγμα σε έκανε να φοβηθής πιο πολύ έως τώρα; Κάποιος κεραυνός που έπεσε κοντά στο σπίτι μου όταν ήμουν πολύ μικρός.

4. Εις τι σου αρέσει να ασχολήσαι κατά τας ελευθέρας σου ώρας; Με την κοινωνιολογία.

5. Εχεις κανένα φίλον; διατί τον έχεις φίλον; Εχω. Τον έχω φίλο γιατί αισθανόμαστε τις ίδιες ανάγκες κι έχομε τα ίδια προβλήματα. Εχουμε δηλαδή ψυχική συννενόησιν. Εκτός από αυτό ο χαρακτήρας του είναι σταθερός για μία φιλία.

6. Πόσων ετών είναι ο φίλος σου; Ομοιος με μένα.

7. Βλέπεις συχνά όνειρα; Τι είδους; Βλέπω συχνά όνειρα ακαθόριστου είδους.

8. Ανάφερέ μου κανέν όνειρον, το οποίον βλέπεις συχνά και σου κάμει εντύπωσιν; Δεν έχω υπ’ όψιν μου.

9. Σου αρέσει να συλλέγης τίποτε; έχεις καμμίαν συλλογήν; Βιβλίων και άρθρων πάνω στη φιλοσοφία και την κοινωνιολογία.

10. Ποίον μάθημα σου αρέσει περισσότερον απ’ όλα; διατί; Η Ιστορία και τα Μαθηματικά. Το ένα συμβαδίζει με τα ενδιαφέροντά μου. Το άλλο μου αρέσει για τη λογική του (Μεθοδολογία του).

11. Ποίον μάθημα δεν σου αρέσει διόλου; διατί; Τα Θρησκευτικά. Γιατί είναι δογματικό. Περιορίζει την ελευθερία των σκέψεων. Δεν δίνει τίποτα γιατί η θρησκεία είναι πίστη και όχι μάθηση.

12. Ποία παιγνίδια παίζεις κατά τον ελεύθερόν σου χρόνον τον χειμώνα; το καλοκαίρι; Τον χειμώνα παίζω σκάκι και άλλα του τραπεζιού. Το καλοκαίρι μ’ αρέσουν τα παιγνίδια που έχουν ζωή και μάχη.

13. Ποίον από όλα αυτά τα παιγνίδια σου αρέσει περισσότερον; διατί; Το σκάκι, γιατί θέλει σκέψη.

14. Τι παιγνίδια σου ήρεσαν να παίζης, όταν ήσο μικρότερος;  «Κλέφτες κι αστυνόμοι». Θέλει πνεύμα οργανωτικό και επακολουθεί μάχη. Παιγνίδι πνευματικόν και διασκεδαστικόν.

15. Ποίον πρόσωπον έχεις ως ιδανικόν, που θα ήθελες να ομοιάσεις; διατί; Κανένα. Με οδηγούνε μονάχα ιδέες.

16. Γράψε τα τρία επαγγέλματα, που θα επροτίμας κατά σειράν να ακολούθησης εις τον βίον σου. Πολιτικός. Κοινωνιολόγος. Καπετάνιος σε βαπόρι.

17. Διατί τα προτιμάς αυτά; Το πρώτο εκπροσωπεί τη δράση. Αυτό με τραβάει το πιο πολύ. Το δεύτερο εκφράζει τα επιστημονικά μου ενδιαφέροντα. Αν και τα δύο θα ήταν αδύνατα, τότε δεν θα ήθελα άλλη επιστήμη, αλλά το ταξίδι και τη θάλασσα.

18. Γράψε το επάγγελμα που καθόλου δεν θα ήθελες να ακολουθήσης. Καθηγητής σε σχολείο.

19. Διατί δεν σου αρέσει το επάγγελμα αυτό; Είναι ωραίο, αλλά είναι εξαιρετικά κουραστικό.

20. Τι βιβλία σου αρέσουν να διαβάζης; διατί; (Κοινωνιολογικά) Τα έχοντα σχέση με φιλοσοφικά προβλήματα.

21. Τι σου έκαμε την μεγαλυτέραν εντύπωσιν έως τώρα (απ’ όσα είδες, ήκουσες ή έζησες); Το Ισπανικό ζήτημα.

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΣΕΙΡΑ Β΄

Α. Γ. Παπανδρέου, ΣΤ΄ Γυμνασίου

1. Τι πράγμα θα σε έκαμνε πολύ ευτυχή εις την ζωή σου; Η εφαρμογή του κοινωνικού συστήματος της αρεσκείας μου και η ανατροπή του σημερινού. Γενικώτερα η επιτυχία μου και η πραγματοποίηση των πολιτικών και κοινωνικών μου αντιλήψεων.

2. Αν επρόκειτο να κάμης οικονομίαν, πού θα την έκαμνες (τροφή, ενδυμασία, κατοικία, κινηματογράφος, βιβλία, γλυκίσματα κ.λπ.); διατί; Από τον κινηματογράφο, τα γλυκίσματα και την ενδυμασία. Μου είναι πολύ μικρότερες απολαύσεις από ό,τι τα άλλα τρία.

3. Τι θα έκαμες εάν σου έπεφτεν ο πρώτος αριθμός του Λαχείου (1.000.000 δρχ.); Θα τον χρησιμοποιούσα ολάκερο στην επιτυχία των πολιτικο-κοινωνικών μου ιδεωδών.

4. Ποίαν προσβολήν που θα σου έκαμναν θα συνεχώρεις πολύ δύσκολα ή δεν θα συνεχώρεις διόλου;

Να μου αποδώσουνε ιδιότητες που δεν έχω και κυριότερα απάθεια χαρακτήρος στην πείνα κ.τ.λ. (ασυνέπεια).

5. Γράψε τι προτέρημα ή τι προτερήματα θαυμάζης εις τους φίλους σου που δεν τα έχουν άλλοι;

1) Χαρακτήρος: Παλληκαριά, ετοιμότητα, αποφασιστικότητα, συνέπεια. 2) Πνεύματος: κρίση και φαντασία.

6. Ποία από τα ελαττώματα των συμμαθητών σου δεν δύνασαι να υποφέρης; διατί;

Η ψευτιά και η προδοσία.

7. Ποία νομίζεις ότι είναι η χειροτέρα τιμωρία δι’ ένα παιδί ωσάν εσένα;

Να με εξαναγκάσουν με τη βία να αποσυρθώ από την καλλιέργεια του πνεύματος και την εκπλήρωσιν του σκοπού μου.

8. Εδυσκολεύθης να απαντήσεις εις καμμίαν από τας ερωτήσεις αυτάς; Εάν εδυσκολευθής, εις ποίαν ή εις ποιας εδυσκολεύθης;

Εδυσκολεύθην στην 4η και στην 7η.

Π.Σ.Π.Α. – ΣΤ΄ Γυμνασίου, Σχολ. Ετος 1936-7 ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΑΝΔΡΕΑ (από τον καθηγητή Ιωάννη Σταματάκο)

Ιδού και νεοέλλην «κούρος», του οποίου τας αρετάς θα εζήλευον και οι «καλοί καγαθοί» κούροι του «άστεως». Η σωματική του διάπλασις φαίνεται ικανοποιητική, εν τούτοις η υγεία του είχε κάποτε κλονισθή. Αλλ’ οι διανοητικαί του δυνάμεις είναι ευρωστόταται. Φιλόπονος και φιλομαθής εις το έπακρον, συνδυάζων μνήμην και κρίσιν, ανήκει εις τας ελαχίστας, δυστυχώς, εξαιρέσεις των Ελλήνων μαθητών, οίτινες δεν αποβλέπουσιν εις μιαν αμφίβολον ημιμάθειαν, αλλ’ εις ουσιαστικήν συγκρότησιν προς θετικήν ενατένισιν των προβλημάτων της ζωής.

Ανήσυχος φύσις ζητεί να αγκαλιάση πάσαν την σύγχρονον πνευματικήν κίνησιν και να εμβαθύνη εις αυτήν διά μιας γενετικής και στατικής ερεύνης. Εις το σχολείον μας εφοίτησε μόνον κατά το λήξαν έτος, προελθών εκ του Αμερικανικού Κολλεγίου του Ψυχικού. Υπήρξεν άριστος εις πάντα τα μαθήματα.

Το μόνον μειονέκτημά του, οφειλόμενον αφ’ ενός εις κληρονομικότητα και αφ’ έτερου εις τους περί αυτόν παράγοντας της αγωγής, είναι ότι είναι πείσμων δημαγωγός, συνεπεία δε τούτου αποφασίζει ενίοτε να καταφεύγη ενσυνειδήτως εις σοφίσματα ή και εις κενήν λογοκοπίαν. Πείσμα ωσαύτως, αλλά και εμπάθειαν τινά, δεικνύει και εν τη υποστηρίξει των πολιτικών και πολιτειακών του αντιλήψεων.

Παρά ταύτα όμως, είναι τόση η ευγένεια της ψυχής του, ώστε ουδέποτε στενοχωρεί τον διδάσκοντα. Αγαπά τους συμμαθητάς του, ιδία τους ομόφρονας. Εν παντί και πάντοτε αναλαμβάνει την πρωτοπορείαν. Εάν η υγεία του τον βοηθήσει, ασφαλώς θα απασχολήση το Πανελλήνιον μίαν ημέραν.


* Τα ντοκουμέντα προέρχονται από το λεύκωμα «Οδοιπορικό μέσα στον χρόνο» (εκδ. Σμίλη), σε επιμέλεια Εύης Δ. Σκληράκη.

«Δεν με είχε ποτέ επισκεφθεί πρωθυπουργός»

Ο Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΚΕ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΕΜΜ. ΚΡΙΑΡΑ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

«Είναι αλήθεια πως ποτέ άλλοτε δεν με έχει επισκεφθεί πρωθυπουργός», δήλωσε χθες ο Εμμανουήλ Κριαράς μετά την επίσκεψη του Γιώργου Παπανδρέου στο σπίτι του στη Θεσσαλονίκη. Ηταν μια ιδιωτική επίσκεψη για να τιμήσει ο πρωθυπουργός τον Εμμ. Κριαρά, ο οποίος είχε δεχτεί να μπει στην τιμητική 12η θέση του ψηφοδελτίου Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ.
 Κριαράς: «Προκοπή δεν βλέπουμε αν δεν οργανώσουμε την παιδεία»
Κριαράς: «Προκοπή δεν βλέπουμε αν δεν οργανώσουμε την παιδεία»
Ο Εμμ. Κριαράς, παρά τα 103 χρόνια του, σηκώθηκε και υποδέχτηκε όρθιος τον πρωθυπουργό. Η επίσκεψη του Γ. Παπανδρέου διήρκεσε 40 λεπτά. Οταν ρωτήθηκε τι θα ήθελε να του προσφέρουν, ο Γ. Παπανδρέου ζήτησε και του έκαναν έναν μέτριο ελληνικό καφέ.

Αρχικά συζήτησαν γενικότερα για τα ζητήματα του τόπου. Ο Εμμ. Κριαράς, έθεσε στον Γ. Παπανδρέου το ζήτημα της διδασκαλίας της αρχαίας ελληνικής γλώσσας στο Γυμνάσιο.

«Τα παιδιά εισέρχονται στο Γυμνάσιο ακατάρτιστα στη σύγχρονη γλώσσα και καλούνται να διδαχθούν και τα αρχαία ελληνικά. Κάτι που τους δημιουργεί σύγχυση. Αυτό πρέπει να εκλείψει και να έρθει η στιγμή που θα αντιμετωπιστεί το ζήτημα», είπε ο στον πρωθυπουργό ο Εμμ. Κριαράς. «Ο Γ. Παπανδρέου φάνηκε πρόθυμος να αντιμετωπίσει το θέμα όταν έρθει η κατάλληλη ώρα», δήλωσε μετά τη συνάντηση ο Εμμ. Κριαράς.

Οπως είπε, η νέα ηγεσία του υπουργείου Παιδείας είναι ήδη ενημερωμένη για τις απόψεις του στο ζήτημα με επιστολή και δημοσιεύματα που έστειλε και στον ίδιο τον Γ. Παπανδρέου. «Αν δεν οργανώσουμε Παιδεία στον τόπο μας, προκοπή δεν βλέπουμε», είχε δηλώσει σε συνέντευξή του στην «Ε» (10/4/2009) ο Εμμ. Κριαράς.

Ο Εμμ. Κριαράς ζήτησε επίσης από τον πρωθυπουργό να βοηθήσει το έργο του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας.

«Ο Εμμανουήλ Κριαράς είναι πλούτος», δήλωσε κατά την αποχώρησή του ο πρωθυπουργός. Λίγο πριν μπει στο αυτοκίνητό του σήκωσε το βλέμμα και είδε τον Εμμ. Κριαρά που είχε βγει στο μπαλκόνι για να τον χαιρετήσει. Ο πρωθυπουργός ανταπέδωσε τον χαιρετισμό και μπήκε στο αυτοκίνητο.


Πριν ανεβεί στο διαμέρισμα του Εμμ. Κριαρά, με το σακάκι στον ώμο και γυρισμένα τα μανίκια από το πουκάμισο, μπήκε σε δύο καταστήματα που στεγάζονται στην ίδια οικοδομή και χαιρέτησε τους εργαζομένους.

Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

Περί σουπιών και… αρετών…

Το ξαναλέω προς κάθε δήθεν συμπορευτή μου:
Όταν λες «μπράβο στον κάθε λαμόγιο! Μαγκιά του!» με μεγάλο θαυμασμό, δεν μπορείς παρά μόνο να ψεύδεσαι και να υποκρίνεσαι, όταν υποστηρίζεις ότι αντιπροσωπεύεις «αρχές και αξίες» που δεν έχεις σαν τρόπο και σαν στάση ζωής. Δεν μπορεί να θαυμάζεις τα λαμόγια και τον τρόπο που τα τσέπωσαν εις βάρος των πολλών και να μιλάς για τις ανθρώπινες αρετές.
Σε λίγο θα τα βγάλω όλα στην φόρα, περί ανθρώπων και καταστάσεων, τσιράκια συμφερόντων της διαπλοκής και της διαφθοράς , όπως και τα πραγματικά τους αφεντικά-οι εκσυγχρονιστές και ΝΔ-ιτες. Και θα τα βγάλω όλα στην φόρα για να πάτε -μια και έξω μια ώρα νωρίτερα- εκεί οπού ανήκετε, εκεί οπού είναι ο φυσικός σας χώρος, ως αριστεροί ψάλτες με δεξιές τσέπες… να ακολουθήσετε τις τσέπες και τις… κενές συνειδήσεις σας...
Οι Ανθρώπινες Αξίες δεν έχουν καμία σχέση με το χρηματικό προσωπικό κέρδος, βασισμένο σε αριστερές κορόνες χωρίς ουσία.
Και βεβαίως τις Ανθρώπινες Αξίες μόνο οι Άνθρωποι τις έχουν! Εσάς, σαν πραγματικές σουπιές που καμαρώνετε ότι είστε, σας λείπουν εντελώς!


Υ.Γ. Λογικά, με τέτοια νοοτροπία και εξυπηρετώντας τα ίδια συμφέροντα, οι δήθεν εχθροί σας μπορεί κάλλιστα να είναι στην πραγματικότητα καλοί σας φίλοι υπό σκιά, μέλη της ίδιας σπείρας, ως παλιά σκηνοθεσία «καλού-κακού» του πολύ παιγμένου έργο των διαπλεκομένων «στατικών βομβών», οι οποίες διείσδυσαν στο κόμμα τόσα χρόνια τώρα, (προσβλέποντας σε συγκεκριμένες θέσεις και στηρίζοντας μόνο εξαγοράσιμα άτομα του τύπου «όπου φυσάει ο άνεμος»), με σκοπό την αλλαγή κατεύθυνσης του «τρένου». Καιρός να κατεβείτε από τα "βαγόνια"! Όπως και σίγουρα και οι φίλοι- «εχθροί» σας από το "τιμόνι" της "μηχανής"!!! (Χωρίς όμως να δώσουν την θέση τους των εκσυγχρονιστών τους οποίους στηρίζετε στην πραγματικότητα!)

Ηθική επανάσταση- η πραγματική αλλαγή είναι η αντικατάσταση των πολιτικάντων από Ανθρώπους με Ήθος

Επί έξι μήνες στην Βουλγαρία οι νεολαίοι διανοούμενοι, μαζί με τους εργαζομένους και τους ανέργους  διαδηλώνουν σε “Ηθική Επανάσταση” κατά της διαφθοράς, ζητώντας την παραίτηση της κυβέρνησης… Στην Ελλάδα οι… επίπλαστοι διανοούμενοι, ως άλλη πολιτικάντικη νεολέρα, βολεύονται σε υπουργεία ως γραμματείς, γενικοί και ειδικοί… ζητώντας μαζί με τους συνομηλίκους τους την «αλλαγή γενεών στην ελληνική βουλή»… προχωρημένες καταστάσεις… ελληνικού σύγχρονου «ήθους»… όπου ειδικά το σοσιαλιστικό κίνημα του (φιλασθενή) Βαγγέλη σερβίρει στην πραγματικότητα την «μετάλλαξη» στην θέση της αληθινής ηθικής «αλλαγής», ως μια “πιπίλα” για λαϊκή κατανάλωση και μόνο. Βλέπετε, το ήθος κάποιοι το χάσανε στην μάσα, ξεχνώντας ότι και οι “καραμέλες” λιώνουν κάποια στιγμή… όπως ακριβώς δηλαδή και η δήθεν «αλήθεια» που μας έριξαν στα μάτια ως στάχτες… Κύριοι, η Αλήθεια δεν μετριέται ούτε σε χρόνια που «υπηρετήσατε» το κίνημα με το αζημίωτο, ούτε με τα (όσο πιο λίγα) χρόνια των παιδιών σας που περιμένουν στην ουρά προς τις… κουτάλες… Η Αλήθεια είναι μια και απλά ΔΕΝ μετριέται, αλλά φτιάχνεται από αυτούς που θέλουν να γράψουν ιστορία, φέρνοντας ένα πραγματικό μέλλον για όλους και όχι για τους λίγους, που στην ουσία θέλουν να προσφέρουν μόνο στους εαυτούς τους! ΜΕΛΛΟΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΗΘΟΣ (ήθος =δηλαδή αυτό ακριβώς που λείπει από σας, ανεξαρτήτων ηλικίας η χρόνων που κρατάτε τις ταμπέλες δίχως ουσία)!

Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

Αίσχος!! Η «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» ΣΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΝΩΡΙΣ!!!!!!!!! Ποινικοποιούν αντιδημοκρατικά τις διαμαρτυρίες στην Ισπανία. Φιμώνουν τους πολίτες.

Θύελλα αντιδράσεων προκάλεσε ο νόμος Προστασίας του Πολίτη που εισηγείται το ισπανικό υπουργείο Εσωτερικών και προβλέπει, μεταξύ άλλων, πρόστιμο 30.000-600.000 ευρώ για… συνάθροιση πολιτών μπροστά από τη Βουλή χωρίς προηγούμενη έγκριση των Αρχών, μεταδίδει το enet.gr

Στις 30.000 ευρώ θα ανέρχεται επίσης το πρόστιμο σε περίπτωση που πολίτης προσβάλει αστυνομικό, ενώ στο συνολικό σχέδιο μέτρων που αναμένεται να τεθούν προς ψήφιση στο υπουργικό συμβούλιο την Παρασκευή περιλαμβάνονται επίσης πρόστιμα «ανάλογου ύψους» για όσους συμμετέχουν σε πορείες διαμαρτυρίας, διαδηλώνουν μπροστά από την ισπανική Βουλή, καίνε κάδους απορριμμάτων ή συναλλάσσονται με πόρνες σε δημόσιους χώρους που βρίσκονται κοντά σε σχολεία (σσ. το τελευταίο ΔΕΝ έχει καμία σχέση με την διαμαρτυρία- διαδήλωση πολιτών, αλλά μάλλον με προβοκάτσια, όπως είναι και ο συσχετισμός που προσπαθούν να κάνουν "νόμιμα"...)

Εκσυγχρονισμός

Ο σχεδιαζόμενος νόμος Φερνάντες έρχεται να αντικαταστήσει τον παλαιότερο νόμο Κορκουέρα (είχε τεθεί σε ισχύ το 1992, από τον τότε σοσιαλιστή υπουργό Εσωτερικών Χοσέ Λουίς Κορκουέρα), ένα νόμο που ήταν «πολύ καλός» αλλά θεωρείται πλέον ξεπερασμένος από τους συνεργάτες του σημερινού υπουργού Εσωτερικών Χόρχε Φερνάντες Ντίαθ, που βάλθηκαν να τον… εκσυγχρονίσουν.

Ενα εξαιρετικά ενδιαφέρον σημείο ανάμεσα στα 55 συνολικά άρθρα του νόμου που… απεργάζεται η ισπανική κυβέρνηση είναι η δυνατότητα που δίνεται στην Αστυνομία να μπορεί να προβαίνει στη χάραξη «ζωνών ασφαλείας», δηλαδή στην ουσία να μπορεί να αποκλείει ολόκληρα οικοδομικά τετράγωνα από τις συγκεντρώσεις και τις διαμαρτυρίες πολιτών.

Αν και το εν λόγω άρθρο του νόμου δεν αναφέρεται σε συγκεκριμένη κατηγορία πολιτών ή επαγγελματιών που θα τυγχάνουν της «αυξημένης προστασίας», στην ουσία δίνει «πράσινο φως» στην απαγόρευση διαμαρτυριών έξω από τις κατοικίες των πολιτικών, «συνήθεια» που πλέον θα θεωρείται απαγορευμένη για τους Ισπανούς πολίτες που μέχρι σήμερα έχουν πολλές φορές κατασκηνώσει κυριολεκτικά στα σκαλοπάτια των πολιτικών.

Σύσσωμη η Αριστερά και το Σοσιαλιστικό Κόμμα χαρακτήρισαν το σχέδιο «προσπάθεια φίμωσης των πολιτών».

Η εκπρόσωπος του Σοσιαλιστικού Κόμματος (PSOE) Σοράγια Ροδρίγκεθ κατηγόρησε την κυβέρνηση για σαφή προσπάθεια καταπίεσης των δικαιωμάτων των πολιτών, που παραπέμπει σε καθεστώτα «όχι και τόσο δημοκρατικά», όπως χαρακτηριστικά είπε.

«Αναγκαιότητα»

Από την πλευρά του το Λαϊκό Κόμμα, διά του εκπροσώπου του, Αλφόνσο Αλόνσο, υπεραμύνθηκε των νέων μέτρων «προστασίας του πολίτη» σχολιάζοντας ότι η σύνταξη της πρότασης του καινούργιου νόμου δεν υπαγορεύτηκε από… καπρίτσιο, αλλά από την αναγκαιότητα και ότι ο καινούργιος νόμος σκοπεύει να αποκαταστήσει την προοδευτική εξαφάνιση των ποινών φυλάκισης στον Ποινικό Κώδικα.


Για επιστροφή στην εποχή του Φράνκο μιλούν και οι εκπρόσωποι του κινήματος των αγανακτισμένων «15-Μ», που κατηγορούν την κυβέρνηση για προσπάθεια δημιουργίας «κλίματος φόβου». Ιδιαίτερα ικανοποιημένος εμφανίστηκε, αντίθετα, ο γενικός αστυνομικός διευθυντής Ιγνάθιο Κοσιό, καθώς το κράτος έλαβε υπόψη τα αιτήματα των αστυνομικών, όπως είπε.

Πηγές: El Mundo, Europa Press, El Pais, ABC, Γαλλικό Πρακτορείο

Ντροπή και αίσχος. Με την προστασία του πολίτη, εννοούν την προστασία μερικών υπηρετών των συμφερόντων, εναντίον στην διαμαρτυρία των πολλών αδικημένων. Μας ξεχωρίζουν σε πολίτες διαφόρων κατηγοριών, δηλαδή. Τι άλλο, παρά φασιστικό, είναι όλο αυτό το θέατρο του παραλόγου?!!!
Για την προστασία του απλού πολίτη εναντίον αυτών που κάνουν κατάχρηση εξουσίας- τίποτα??? Δηλαδή πρέπει να κάνουμε εμείς νόμους για να προστατευτούμε από τους διορισμένους… νοματαίους των συμφερόντων??!!!!!!!! ΑΙΣΧΟΣ!!!!!! ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ!!!!!!! Η «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» ΣΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΝΩΡΙΣ!!!!!!!!!

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

Οι…πασοκτζίδες που θαυμάζουν τον Σαμαρά... με θράσος μιλάνε περί "ενότητας"... ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ "σύντροφοι"???

Σπαράζονται στο όνομα της "ενότητας" αυτοί που θέλουν στην ουσία την ενότητα με τον Σαμαρά και την ΝΔ στο όνομα του οράματος του Ανδρέα (τρομάρα τους!!!... επίσης μερικοί θυμούνται πως οι πασπιστες έσκιζαν το 2000 τις αφίσες του Ανδρέα- μα πόσο θράσος έχουν να μιλάνε οι ίδιοι και τα τσιράκια τους στο όνομα του???) Δείτε εδώ(οπού «ΑΥΤΗ Η ΟΜΑΔΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΣΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ.») μερικά ονόματα των πασοκτζίδων (μερικά τρανταχτά), όπως και ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ (και τις νεολαίας…) παρακαλώ… έτσι, για να καταλάβουμε καλύτερα τους "σοσιαλιστες' του "οπου φυσαει ο ανεμος"... - έστω και αν μερικοί πρόλαβαν να διαγραφτούν…Εκτός των ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ υπάρχουν και αρκετά τρανταχτά ονόματα εδώ και πάνω από ένα χρόνο- οπότε δεν μιλάμε πια ότι υπάρχουν εκεί "κατά λάθος".  ΝΤΡΟΠΗ. Και συνεχίστε να μας μιλάτε για "ενότητα" των "σοσιαλιστών" μερικοί...
 'Oπως το ξαναείπα: Όποιος μιλάει για «ενότητα» είναι ψεύτης η τυφλός. Ενότητα ΔΕΝ υπήρξε ποτέ! Δυστυχώς. Αυτή είναι η πραγματική αλήθεια. Δεν μπορεί να υπάρξει ενότητα ανάμεσα σε αυτούς που θέλουν το προσωπικό τους συμφέρον και μόνο (παίζοντας υποκριτικά τους «σοσιαλιστές») με εκείνους που όντως βάζουν το κοινό συμφέρον πάνω από το προσωπικό τους!
Ο σοσιαλισμός είναι πάνω απ' ολα στάση ζωής που την δείχνεις με τον τρόπο ζωής και με πράξεις για το καλό των πολλών πάνω απ' ολα. Ο σοσιαλισμός ΔΕΝ μετριέται σε χρόνια είτε που κράτησες μια ταμπέλα απλά, είτε των παιδιών σου που περιμένουν την σειρά τους για την κουτάλα. Απεναντίας, το να μετράς το σοσιαλιστικό ΗΘΟΣ με τα χρόνια, είναι άκρως φασιστικό. Να βαφτίζεις "αλλαγή" μια βρόμικη μετάλλαξη, βάση ηλικίας, είναι άκρως συντηρητικό. Άλλο να λες "άφθαρτος" κάποιον που δεν πρόλαβε να μπεί στα ... πράγματα και άλλο να μην αφήνεις ποτέ τους αδιάφθορους παρά μόνο στο περιθόριο (με την καραμέλα της "άδολης προσφόρας", που όμως ΔΕΝ ισχύει για τους ομοίους σου!), από τον φοβό οτι θα προσφέρουν ΟΝΤΩΣ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ και θα υπάρξει μέτρο σύγκρισης.

ΗΘΟΣ!!! Άλλα βέβαια, μερικοί αναρωτιούνται -"τι είναι αυτό? ΤΡΩΓΕΤΑΙ?"

Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013

Άλλες αξίζουν και άλλες κοστίζουν…

Άσχετο με τις μέρες που διανύουμε, άρα… διαχρονικό (lol) … υπάρχουν και αυτά τα βιογραφικά& καριέρες της ντροπής… σπρωγμένα αθόρυβα επί κλίνης… για αυτά που πάντα υπάρχει χώρος, χρόνος και διάθεση…

Είναι ανθρωπάκια που για να διατηρήσουν μια δήθεν κοινωνική αξιοπρέπεια, χάνουν την Ανθρώπινη Αξιοπρέπειά τους…καλό είναι να μιλάνε για αξιο-πρέπεια μόνο αυτοί που την έχουν…     Διότι… Η αξιοπρέπεια δεν έγκειται στο να κατέχει κανείς Ανθρώπινες τιμές αλλά στο να τις ΑΞΙΖΕΙ…

σχετικό άρθρο... ΛΕΣ?