«Να μην προσπαθείς να γίνεις άνθρωπος επιτυχίας, αλλά άνθρωπος αξίας.»

Αλβέρτος Αϊνστάιν

Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2009

Για μια Ελλάδα πιο δυνατή, πιο ανταγωνιστική, πιο ανθρώπινη.

Ομιλία του Γιώργου Α. Παπανδρέου με Θέμα: «Πέντε Εθνικοί Στόχοι: Το σχέδιο μας για την χώρα»

"Σήμερα, η Ελλάδα βρίσκεται σε κρίσιμο σταυροδρόμι, όπου πρέπει να δούμε ξεκάθαρα τις επιλογές μας και να πάρουμε αποφάσεις.

Ο πρώτος δρόμος είναι ο δρόμος της αδράνειας, των φθηνών δικαιολογιών. Ο δρόμος της μιζέριας και της απαισιοδοξίας, ο δρόμος που βλέπει καταστροφή παντού, καλλιεργεί φόβο και ηττοπάθεια, εκμεταλλεύεται το φόβο του Ελληνικού λαού.

Ο δεύτερος δρόμος είναι ο δρόμος που πιστεύει στην Ελλάδα και στους Έλληνες. Είναι ο δρόμος της σιγουριάς και της ασφάλειας. Είναι ο δρόμος που λέει ότι κάθε ένας από μας δικαιούται, αξίζει ένα καλύτερο αύριο."

....

"Τις πέντε εθνικές προτεραιότητες που θέτει το ΠΑΣΟΚ. Προτεραιότητες, στόχοι, που ανοίγουν τους ορίζοντες για μια νέα πορεία της Ελλάδας.

Πρώτος στόχος: Ελληνική φωνή παντού και με αξιώσεις. Υιοθετούμε και πιάνουμε ξανά από τις δικές μας μέρες το νήμα μιας εξωτερικής πολιτικής, που παρεμβαίνει σε όλες τις μεγάλες διεθνείς εξελίξεις. Υπερασπίζεται αποτελεσματικά τα εθνικά μας δίκαια. Δίνει φωνή στην Ελλάδα.

Δεύτερος: Πράσινη Ανάπτυξη. Απέναντι στη διασπάθιση των πόρων, στην απαξίωση των παραγωγικών πλεονεκτημάτων μας, στην υποβάθμιση του φυσικού πολιτισμικού, αλλά και ανθρώπινου πλούτου, εμείς προτείνουμε το νέο πρότυπο οικονομικής ανάπτυξης. Τη λεγόμενη «Πράσινη Ανάπτυξη».

Τρίτος: Παιδεία και Πολιτισμός. Απέναντι σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα, που δεν υπηρετεί τις ανάγκες του μαθητή, της οικογένειας, της ανάπτυξης της χώρας, διαμορφώνουμε το πλαίσιο για μια σύγχρονη παιδεία. Δια βίου παιδεία. Εκπαιδευτικές διαδικασίες για πάντα και παντού. Παιδεία, θεμέλιο του πολιτισμού, της Δημοκρατίας, της ταυτότητάς μας, των αξιών μας, ζωντανό εργαλείο ανάπτυξης των ποιοτικών μας δυνατοτήτων, της προοπτικής μας ως χώρα, ως λαός.

Τέταρτος: Κράτος πρόνοιας. Απέναντι στην απαξίωση του δικτύου προστασίας των πολιτών μας, στην ανασφάλεια και στη λογική ότι, υγεία και πρόνοια είναι προνόμια των λίγων και όχι δικαιώματα όλων, εμείς αναγεννούμε το κοινωνικό κράτος. Κοινωνικό δίκτυο που διασφαλίζει το δικαίωμα σε όλους για ένα αξιοπρεπές επίπεδο διαβίωσης. Κοινωνικό δίκτυο που διακρίνεται για την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει.

Πέμπτος: Παραγωγικό ευνομούμενο κράτος, διότι για όλα τα παραπάνω απαιτείται ένα άλλο κράτος. Απέναντι στην ανομία, απέναντι στην κατάρρευση αρχών και αξιών, απέναντι σε ένα κράτος σπάταλο, πελατειακό, χτίζουμε ένα σύγχρονο, δημοκρατικό, παραγωγικό, επιτελικό και αποκεντρωμένο κράτος. Ένα κράτος που σέβεται, προστατεύει, στηρίζει, εμπιστεύεται τον πολίτη."

Πού θα βρεθούν τα κονδύλια
<

  • «Πρώτον, πολιτική σημαίνει προτεραιότητες. Θα τα βρούμε τα λεφτά. Θα τα βρούμε, πρώτον, από τις φοροαπαλλαγές που έδωσε η Νέα Δημοκρατία στους μεγαλομετόχους, μεγαλοϊδιοκτήτες, στους εκλεκτούς.
  • Δεύτερον, πηγαίνοντας τον προϋπολογισμό γραμμή-γραμμή, για να κόψουμε όλες τις αντιπαραγωγικές δαπάνες.
  • Τρίτον, ανακατανέμοντας δαπάνες για να αυξήσουμε τις δημόσιες επενδύσεις και να χρηματοδοτήσουμε την πολιτική μας για το κοινωνικό κράτος, αξιοποιώντας, όχι με πλιάτσικο, αλλά αξιοποιώντας, πραγματικά τη μεγάλη ακίνητη περιουσία του Δημοσίου, για να φέρουμε έσοδα στα Ταμεία. Όχι για να πλουτίζουν επίορκοι ηγούμενοι ή οι πολιτικοί τους προστάτες.
  • Τέταρτον, αξιοποιώντας τα κοινοτικά κονδύλια, ύψους 24 δις ευρώ, ώστε να χρηματοδοτήσουμε το νέο αναπτυξιακό μας, «πράσινο» πρότυπο.
  • Πέμπτον, αναβαθμίζοντας την εταιρική διακυβέρνηση στις ΔΕΚΟ, ώστε να μειωθούν οι ζημιές από τους υπερβολικούς μισθούς, τις αδιαφανείς προμήθειες, τις χαριστικές ρυθμίσεις σε ιδιωτικά και άλλα συμφέροντα κάτω από το τραπέζι.
  • Έκτο, καταργώντας ή συγχωνεύοντας, όπου χρειάζεται, δημόσιους Οργανισμούς, που σήμερα υπάρχουν μόνο στα χαρτιά, για να εξασφαλίζουν χρυσούς μισθούς σε λίγους.
  • Έβδομο, εξοικονομώντας κονδύλια από την επανεξέταση εξοπλιστικών προγραμμάτων.
  • Και όγδοο, χτυπώντας τη φοροδιαφυγή, την εισφοροδιαφυγή και κερδίζοντας τον πόλεμο που έχουμε κηρύξει στη διαφθορά».
Τελειώνοντας την ομιλία του, ανέφερε:

“Έχουμε ανάγκη κι έχουν ανάγκη οι Έλληνες να εμπιστευθούν και να μην προδοθούν. Να υπάρξει ειλικρίνεια. Και θέλω να γνωρίζουν οι πολίτες ότι η επόμενη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ θα θέσει τις ανάγκες του λαού στο επίκεντρο των επιλογών μας, στο επίκεντρο των επιλογών και του Προγράμματός μας.

Εμπιστεύομαι τον Έλληνα, εμπιστεύομαι την Ελληνίδα. Πάνω σ' αυτή την εμπιστοσύνη στηρίζω και την επιτυχία του σχεδίου μας για το μέλλον. Και ξέρω ότι η εμπιστοσύνη του Έλληνα και της Ελληνίδας, ούτε αυτονόητη είναι, ούτε δεδομένη. Κερδίζεται κάθε μέρα. Αυτός είναι ο στόχος μου: Να κερδίζω αυτή την εμπιστοσύνη κάθε μέρα. Όχι με ωραία λόγια, αλλά με πράξεις που επηρεάζουν θετικά τη ζωή μας, που αλλάζουν θετικά τη χώρα μας, που ανοίγουν νέους δρόμους για την Ελλάδα.

Στη διαδρομή κάθε πολιτικού, που καθοδηγείται από την ιδέα της προσφοράς στον τόπο, υπάρχουν εκείνες οι μεγάλες στιγμές. Μεγάλες στιγμές, που ο πολιτικός ξέρει πως βρίσκεται αντιμέτωπος με την ιστορία. Στιγμές, που ξέρει ότι το χρέος της ευθύνης είναι βαρύ, γιατί ήρθε η ώρα να αναμετρηθεί με τους μεγάλους του στόχους και με μέτρο αυτούς να κριθεί. Να κριθεί απ' το λαό, αλλά και από τις γενιές που θα έρθουν.

Για μένα, αυτή η μεγάλη στιγμή είναι τώρα. Και ο πήχης μπαίνει ψηλά. Πολύ ψηλά."

"…μπορούμε να πετύχουμε. Μπορούμε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας και να πιστέψουμε στους εαυτούς μας. Είμαστε περήφανοι πολίτες, με αίσθημα ευθύνης απέναντι στη χώρα μας. Με βαθιά αγάπη γι' αυτήν. Και είναι στόχος όλων μας, είναι στόχος του Πανελλήνιου Σοσιαλιστικού Κινήματος, να πάμε την Ελλάδα ξανά μπροστά.”


Ολόκληρη η Ομιλία του Γεωργίου. Α. Παπανδρέου εδώ.




Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2009

ΑΔΙΑΦΑΝΗΣ ΣΠΑΤΑΛΗ ΠΟΡΩΝ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟ‏

Για τον κ. Υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης

Θέμα: «Αδιαφανής Κατασπατάληση πόρων χωρίς αποτέλεσμα για τη στρατηγική προώθηση του Εθνικού Τουριστικού Προϊόντος στη Διεθνή Τουριστική Αγορά»

«Βαριά βιομηχανία» «με μεγάλο ειδικό και ουσιαστικό βάρος» είναι μερικοί από τους χαρακτηρισμούς που έχει χρησιμοποιήσει ο Πρωθυπουργός της χώρας για τον ελληνικό τουρισμό.

Δεδομένης της κατάστασης που επικρατεί στο τραπεζικό σύστημα σε συνδυασμό με την συνεχής μείωση των καταναλωτικών δαπανών των νοικοκυριών παγκοσμίως, είναι μάλλον αναμενόμενη σημαντική μείωση του αριθμού των ξένων τουριστών που θα επισκεφθούν την Ελλάδα. Κάτι τέτοιο θα πλήξει καίρια τα έσοδα από τον τουρισμό ενώ ταυτόχρονα θα εκτινάξει την ανεργία στον κλάδο. Η συρρίκνωση των οικονομικών κλίμακας ιδιαίτερα στη νησιωτική χώρα αλλά και σε άλλες περιοχές που τροφοδοτούνται κατά κύριο λόγο με τα έσοδα από τον τουρισμό, θα έχει καταστροφικές επιπτώσεις όχι μόνο στο παρόν αλλά και στο μέλλον.

Η κρίση όμως δεν εμφανίστηκε αναπάντεχα, ήταν ήδη γνωστή εδώ και τουλάχιστον ένα χρόνο. Σε μια τέτοια κρίσιμη στιγμή για την ελληνική οικονομία και τον ζωτικό κλάδο του τουρισμού το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης και ο εποπτευόμενος Ε.Ο.Τ. όφειλε – βάση προβλέψεων - να σχεδιάσει και να υλοποιήσει μια εξαιρετικά στοχευόμενη στρατηγική προώθησης του εθνικού τουριστικού προϊόντος στην διεθνή τουριστική αγορά. Δυστυχώς όμως για μια ακόμα φορά, πληθώρα πολύτιμου κεφαλαίου κατασπαταλήθηκε σε λάθος χρόνο, μέσα από λάθος πρακτικές. Και αυτό υπογραμμίστηκε παράλληλα από την ραγδαία και κατάφορη εξαθλίωση των Γραφείων Ε.Ο.Τ. Εξωτερικού αλλά και της Κεντρικής Υπηρεσίας στην Αθήνα.

ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός

1. Ποιο είναι το συνολικό κόστος των δράσεων προβολής για τα έτη 2007 και 2008, όχι μόνο των ήδη υλοποιημένων και εξοφλημένων αλλά και αυτών η εξόφληση των οποίων ακόμα εκκρεμεί; Σε ποιες χρονικές περιόδους έχουν υλοποιηθεί ανά αγορά;

2. Πως κατανέμεται τα τελευταία δύο χρόνια, ανά χώρα-αγορά το κονδύλι Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης; Με ποιο κριτήριο έχει γίνει η κατανομή του συνολικού ποσού; Έχει υπάρξει αντιστοιχία δαπάνης και αύξησης του τουριστικού ρεύματος;

3. Με ποια κριτήρια επιλέγονται τα διεθνή ΜΜΕ ως επικοινωνιακές πλατφόρμες του ελληνικού τουρισμού τη στιγμή που είναι σαφές ότι η διείσδυσή τους δεν είναι μετρήσιμη σε εθνικό επίπεδο; Με ποιο τρόπο επιτυγχάνεται η στόχευση σε συγκεκριμένο κοινό-στόχο;

4. Ποιο το συνολικό κόστος της διαφημιστικής καμπάνια στο εσωτερικό κατά τα έτη 2007 και 2008;

5. Βάση ποιου στρατηγικού σχεδιασμού έχει προτιμηθεί η υλοποίηση πληθώρας αποσπασματικών προωθητικών δράσεων σε όλο τον κόσμο κυρίως από ελληνικές εταιρείες αντί να δίνονται τα αντίστοιχα κονδύλια σε άμεση διαφήμιση;

6. Βάση ποιου στρατηγικού σχεδιασμού ο Ε.Ο.Τ. συμμετέχει σε πλήθος διεθνών τουριστικών Εκθέσεων, συχνά με τεραστίων διαστάσεων περίπτερα και ιδιαιτέρως ακριβές κατασκευές, την ίδια στιγμή που άλλες χώρες επιλέγουν ορθολογικά τη συμμετοχή τους; Ποιο είναι το κόστος με το οποίο επιβαρύνεται τα τελευταία δύο χρόνια ο κρατικός προϋπολογισμός (ανά χώρα και ανά έκθεση);

7. Δεδομένου ότι αποτελεί όχι μόνο μακρά παράδοση στον Ε.Ο.Τ. αλλά και παγκόσμιο ρεκόρ στον τομέα της επικοινωνίας, να υποθέσουμε ότι η εταιρική ταυτότητα του Ε.Ο.Τ. θα αλλάξει για ακόμα μια φορά, ακολουθώντας την αλλαγή του Υπουργού Τουριστικής Ανάπτυξης; Πόσο κοστίζουν αυτές οι αλλαγές δημιουργικού σχεδιασμού; Γιατί δεν μπορούμε σαν κράτος να επιλέξουμε και να διατηρήσουμε αφ’ ενός το λογότυπο του Ελληνικού Τουρισμού και αφ’ ετέρου ενιαία ύφος στα έντυπα και στα τουριστικά περίπτερα;

8. Βάση ποιου στρατηγικού σχεδιασμού τα τελευταία τρία χρόνια ο Ε.Ο.Τ. εγκαινιάζει γραφεία τουρισμού σε χώρες που δεν υπάρχει ούτε αεροπορική σύνδεση, ούτε συνάφεια ούτε και επαφή με την αγορά; Υπάρχει κάποια συγκεκριμένη μελέτη; Έχει γίνει συσχετισμός του βαθμού κόστους – ωφέλειας; Υπάρχουν δείκτες αποτελεσματικότητας; Να σημειωθεί ότι χώρες με μεγάλη ιστορία και θέση στην τουριστική βιομηχανία, διατηρούν μικρό αριθμό γραφείων σε στρατηγικά σημεία ανά τον κόσμο. Αντίθετα η Ελλάδα ενδέχεται να είναι η 2η χώρα σε αριθμό γραφείων στο εξωτερικό.

9. Ποιος είναι ο συνολικός αριθμός του επιτόπιου προσωπικού που στελεχώνει τα Γραφεία Εξωτερικού; Ποια είναι η συνολική ετήσια επιβάρυνση για το ελληνικό δημόσιο; Βάση ποιου οργανογράμματος στελεχώνονται τα εν λόγω γραφεία; Ποια είναι τα απαραίτητα τυπικά προσόντα των μέχρι σήμερα επιτόπιων υπαλλήλων; Ποιος ο ακριβής αριθμός από όσους υπηρετούν μέχρι σήμερα, που έχουν γνώση του αντικειμένου; Ποιοι από αυτούς έχουν καταθέσει πτυχία πανεπιστημιακής κατάρτισης αλλά και αποδεικτικά γνώσης της γλώσσας της χώρας που υπηρετούν; Γιατί δεν ακολουθείται η εργατική νομοθεσία της κάθε χώρας όσον αφορά την αμοιβή τους;

10. Ποια τα τυπικά προσόντα όσων υπηρετούν ως προϊστάμενοι Γραφείων Εξωτερικού; Ποια πολιτική στρατηγική ακολουθείται όταν καλούνται να στελεχώσουν γραφεία για ένα 6μηνο με απόσπαση; Ποια πολιτική στρατηγική ακολουθείται όταν κάποια από αυτά παραμένουν ακέφαλα;

Οι Ερωτώντες και αιτούντες Βουλευτές

Αγγελική Γκερέκου

Γιάννης Δριβελέγκας

Σούλα Μερεντίτη

Γιώργος Νικητιάδης

Μιχάλης Καρχιμάκης

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΜΑΙΜΟΥ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΟΝ ΟΠΑΠ ΜΕ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ 2 ΜΕΡΕΣ

Ε Ρ Ω Τ Η Σ Η

Προς τους κ.κ. Υπουργούς Πολιτισμού, Οικονομίας και Δικαιοσύνης

Θέμα: «Όργια ευνοιοκρατίας και αδιαφάνειας, μετά την κατάργηση των διαδικασιών ΑΣΕΠ από την Κυβέρνηση Καραμανλή στις ΔΕΚΟ: Προκήρυξη μαϊμού για 46 προσληψεισ αορίστου χρόνου στον ΟΠΑΠ με προθεσμία υποβολής αιτήσεων με πλήρεις φακέλους ΜΟΝΟ 2 εργάσιμες ημέρες, τη στιγμή που μόνο ένα εκ των αιτούμενων δικαιολογητικών χρειάζεται κατά μέσο όρο 1 εβδομάδα για να εκδοθεί !!!»


Την Πέμπτη 12-2-09 δημοσιεύθηκε στην ηλεκτρονική σελίδα της ΟΠΑΠ ΑΕ προκήρυξη (πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος) για την πρόσληψη 46 ατόμων με σύμβαση εργασίας αορίστου χρόνου ως οδηγών Φ.Ι.Χ. αυτοκινήτων.

Ως καταληκτική ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων ορίστηκε η Δευτέρα 16-2-09. Οι υποψήφιοι, λοιπόν, έπρεπε εντός ΜΟΝΟ 2 εργάσιμων ημερών να συλλέξουν τα δικαιολογητικά, μεταξύ των οποίων και δημόσια έγγραφα η έκδοση των οποίων σε αρκετές περιπτώσεις χρειάζεται περισσότερο από 2 εργάσιμες ημέρες (όπως το απαιτούμενο Αντίγραφο Ποινικού Μητρώου Γενικής Χρήσης που κατά μέσο όρο χρειάζεται μια βδομάδα για να χορηγηθεί από τα ΚΕΠ) και να τα υποβάλλουν στην ΟΠΑΠ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΕ σε σφραγισμένο φάκελο. Είναι προφανές ότι ακόμα και για όσους είχαν την τύχη να ενημερωθούν από την πρώτη κιόλας μέρα ανάρτησης της προκήρυξης στην ιστοσελίδα, είναι πρακτικά ανέφικτη η συλλογή των απαιτούμενων δικαιολογητικών εντός της προθεσμίας των 2 εργάσιμων ημερών. Κατά συνέπεια, η μόνη απομένουσα εκδοχή είναι αυτή της προ-ενημέρωσης «εκλεκτών» και ημετέρων που έχουν προεπιλεγεί με αδιαφανή κριτήρια, έχουν ήδη συλλέξει τα δικαιολογητικά και οδεύουν να προσληφθούν για αόριστο χρόνο στον ΟΠΑΠ, την ίδια στιγμή που η πλειοψηφία των Ελλήνων καλείται να αντιμετωπίσει την απειλή της ανεργίας εξαιτίας της οικονομικής κρίσης και των αποτυχημένων πολιτικών της Κυβέρνησης Καραμανλή που άφησαν ανοχύρωτη τη χώρα μας.

Όπως γνωρίζει η Κυβέρνησή σας, ανάλογες προσλήψεις στον ΟΠΑΠ, προ του ν. 3429/05, γίνονταν αξιοκρατικά και με διαφάνεια μέσω ΑΣΕΠ, ωστόσο μετά την τροποποίηση του θεσμικού πλαισίου από την Κυβέρνησή σας δημοσίου ενδιαφέροντος επιχειρήσεις όπως ο ΟΠΑΠ έχουν τη δυνατότητα να προσλαμβάνουν εκτός διαδικασιών ΑΣΕΠ και χωρίς καν την έγκρισή του το προσωπικό τους. Φαίνεται πως και αυτή η νομοθετική «μεταρρύθμιση» της Κυβέρνησης Καραμανλή ως στόχο είχε την «νομιμοποίηση» κάθε είδους αδιαφανούς και πελατειακής μεθόδευσης σε σχέση με την πρόσληψη εργαζομένων στους δημοσίου ενδιαφέροντος οργανισμούς που έχουν τη μορφή ΑΕ.

Πρόκειται για μία ακόμα έκφανση της λογικής της αυθαιρεσίας και της ιδιοκτησιακής αντίληψης που χαρακτηρίζει τη διορισμένη από την Κυβέρνηση Διοίκηση της ΟΠΑΠ, η οποία εν γνώσει και με την πλήρη ανοχή της εποπτεύουσας Κυβέρνησης, έχει καταργήσει κάθε διαδικασία διαφάνειας και κοινωνικής λογοδοσίας στη λειτουργία του ΟΠΑΠ, υποβαθμίζοντάς τον σε έναν ακόμα Κυβερνητικό πελατειακό μηχανισμό. Οι πρακτικές μάλιστα που ακολουθούνται, καθώς και η συστηματική άρνηση υποβολής του ΟΠΑΠ, ως οργανισμού δημοσίου ενδιαφέροντος, στον κοινοβουλευτικό έλεγχο, έχουν θέσει σε διακινδύνευση σε επίπεδο Ε.Ε. το μέλλον ολόκληρου του κρατικού μονοπωλίου τυχερών παιχνιδιών!

Επειδή και μόνο το γεγονός της 2ημερης προθεσμίας υποβολής φακέλων με δικαιολογητικά που σε ορισμένες περιπτώσεις χρειάζεται πάνω από 2 μέρες για να εκδοθούν, επιβεβαιώνει τον αδιαφανή, ευνοιοκρατικό, φωτογραφικό και προσβλητικό τελικά για τους εν δυνάμει υποψήφιους χαρακτήρα του διαγωνισμού.

ΕΠΕΙΔΗ οι αυθαίρετες προσλήψεις στον ΟΠΑΠ είναι αποτέλεσμα της πολιτικής της Κυβέρνησής σας, που με τον ν. 3429/05 εξαίρεσε τους δημοσίου ενδιαφέροντος οργανισμούς με τα χαρακτηριστικά του ΟΠΑΠ από τις διαφανείς και αξιοκρατικές διαδικασίες του ΑΣΕΠ.

Επειδή έχει ήδη τεθεί στα πλαίσια του κοινοβουλευτικού ελέγχου το ζήτημα της ουσιαστικά ανέλεγκτης από τους μετόχους και ιδίως από το Ελληνικό Δημόσιο διαχείρισης και λειτουργίας σημαντικών δραστηριοτήτων του Οργανισμού, μέσα από την αυθαίρετη κατάργηση με μια απλή απόφαση ΔΣ του Κανονισμού Προμηθειών του ΟΠΑΠ που είχε κυρωθεί με Υπουργική Απόφαση και μέσα από τη συστηματική διοχέτευση μεγάλου μέρους αρμοδιοτήτων στην θυγατρική ΟΠΑΠ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ. Ιδίως, δε, για το ζήτημα της διαρκούς απορρόφησης όλο και περισσότερων αρμοδιοτήτων της ΟΠΑΠ ΑΕ από την ΟΠΑΠ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΕ, που φέρεται να χρησιμοποιείται ως το όχημα για αδιαφανείς μεθοδεύσεις σε προμήθειες και προσλήψεις, η Κυβέρνησή σας, πέρα από τη διαβίβαση γενικόλογων και συχνά αλαζονικών επιστολών του διορισμένου από αυτήν Προέδρου του ΟΠΑΠ, δεν έχει δώσει σαφείς απαντήσεις.

Επειδή, τα συναρμόδια Υπουργεία, παρά τις επανειλημμένες παρεμβάσεις δεκάδων βουλευτών του ΠΑΣΟΚ στον Κοινοβουλευτικό Έλεγχο, επιμένουν να ενεργούν ως «διαβιβαστές» προσβλητικών συχνά επιστολών του εκλεκτού το Μαξίμου Προέδρου της ΟΠΑΠ ΑΕ προς την Βουλή και αρνούνται πεισματικά να ασκήσουν την εποπτεία που οφείλει στην συστηματικά και αλαζονικά αρνούμενη να λογοδοτήσει διορισμένη από την Κυβέρνηση Διοίκηση αυτού του Οργανισμού Δημοσίου Ενδιαφέροντος.

Και επειδή, εν μέσω οικονομικής κρίσης και δυσμενέστατων προβλέψεων στον τομέα της απασχόλησης είναι προσβλητικό για το σύνολο των πολιτών, ιδίως αυτών που αγωνιούν δουλειά, κρατικά εποπτευόμενοι οργανισμοί που αποτελούν περιουσία του ελληνικού λαού να λετουργούν με τέτοιες αδιαφανείς μεθοδεύσεις και να μετατρέπονται σε ρουσφετολογικά εργαλεία μιας καταρρέουσας ηθικά και πολιτικά Κυβέρνησης.

Καλείσθε:

* Να διερευνήσετε άμεσα τις φερόμενες ως άκρως ευνοιοκρατικές και προκλητικά αδιαφανείς συνθήκες και διαδικασίες πρόσληψης των 46 αυτών ατόμων με συμβάσεις αορίστου χρόνου, τη στιγμή που οι 2 ΜΟΝΟ εργάσιμες μέρες προθεσμία που ορίζει η προκήρυξη δεν επαρκούν ούτε για την έκδοση των αιτούμενων δικαιολογητικών και να ενημερώσετε τη Βουλή:
o Με δεδομένη την «μεταρρύθμιση» της Κυβέρνησης σας για τις ΔΕΚΟ που με τον ν.3429/05 έδωσε τη δυνατότητα, μεταξύ άλλων, στην ΟΠΑΠ ΑΕ να μην προσλαμβάνει πλέον εργαζομένους μέσω ΑΣΕΠ, όπως αξιοκρατικά γινόταν μέχρι τότε, αλλά να προχωρά σε προσλήψεις εκτός ΑΣΕΠ, βάσει ποιας διαδικασίας και ποιων κανόνων διαφάνειας γίνονται οι συγκεκριμένες προσλήψεις σε ένα Οργανισμό που συνιστά δημόσια περιουσία;
o Με ποιον τρόπο μπορεί ένας οδηγός, που κατάγεται από την Περιφέρεια και δεν κατοικεί στην Αθήνα και που ενημερώθηκε αυθημερόν για την προκήρυξη, δηλαδή την 12/2/09, να συμμετάσχει στο διαγωνισμό, υποβάλλοντας πλήρη φάκελο στην Αθήνα, μέχρι της 16/2/09, ενώ μεσολαβεί σαββατοκύριακο και τη στιγμή που το αιτούμενο Αντίγραφο Ποινικού Μητρώου Γενικής Χρήσεως, μπορεί να χρειαστεί έως και μία εβδομάδα για να εκδοθεί;
o Με ποια δικαιολογία ο δημοσίου ενδιαφέροντος ΟΠΑΠ, που αποτελεί περιουσία των Ελλήνων πολιτών, καταργεί κάθε έννοια ισονομίας και ίσων ευκαιριών εμπαίζοντας τους υποψηφίους με προκηρύξεις οι όροι των οποίων είναι πρακτικά αδύνατο να ικανοποιηθούν εντός της συρρικνωμένης 2ήμερης προθεσμίας και κατά συνέπεια μπορούν να τηρηθούν μόνο από «εκλεκτούς» και «ημετέρους» που έχουν προενημερωθεί;
o Να ασκήσουν επιτέλους οι πολιτικές ηγεσίες των συναρμοδίων Υπουργείων τα καθήκοντα εποπτείας τους στη λειτουργία αυτού του δημοσίου ενδιαφέροντος οργανισμού και να πάψουν να αποδέχονται τον προσβλητικό για τους θεσμούς ρόλο του «διαβιβαστή» στη Βουλή προκλητικών συχνά απαντήσεων του εκλεκτού του Μαξίμου Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της ΟΠΑΠ ΑΕ



Οι ερωτώντες Βουλευτές

Μιχάλης Καρχιμάκης

Σοφία Σακοράφα

Δημήτρης Λιντζέρης

Γρηγόρης Νιώτης

Χρήστος Αηδόνης

Μάρκος Μπόλαρης

Θάνος Μωραίτης

Δημήτρης Τσιρώνης

Βαγγέλης Παπαχρήστος

Μιχάλης Παντούλας

Δημήτρης Βαρβαρίγος

Θεοδώρα Τζάγκρη

Γιάννης Δριβελέγκας

Γιώργος Πεταλωτής

Τάσος Σιδηρόπουλος

Μιχάλης Τιμοσίδης

Λεωνίδας Γρηγοράκος

Ελπίδα Τσουρή

Νίκος Ζωίδης

Βασίλης Κεγκέρογλου

Γιάννης Σκουλάς

Μανώλης Στρατάκης

Ντίνος Ρόβλιας

Το φάρμακο του καρκίνου εμποδίζεται να κυκλοφορήσει

D.C.A. DiChloroAcetate

Υπάρχουν θεραπείες για τον καρκίνο που το υπουργείο υγείας δεν θέλει να γνωρίζετε.
Παρακολουθήστε το βίντεο και σκεφτείτε πως μπορείτε να βοηθήσετε για να σωθούν ζωές!
Διαδώστε αυτό το βίντεο όπου μπορείτε.

Βγήκε το νέο επαναστατικό φάρμακο για τον καρκίνο από ερευνητική ομάδα του Καναδά με προϊστάμενο έλληνα ερευνητή του εξωτερικού. Δραστική αντιμετώπιση των καρκίνων Πνεύμονα, Εγκεφάλου και Στήθους και δευτερευόντως άλλων μορφών, δίχως τις παρενέργειες της τυπικής χημειοθεραπείας. Εργαστηριακή επίτευξη συρρίκνωσης καρκινικών όγκων πάνω από 70%.

Εμποδίζεται να βγει στην αγορά και να χρηματοδοτηθούν οι έρευνες επειδή το φάρμακο δεν είναι συμβατό με τους αμείλικτους νόμους του Καπιταλισμού του πλέγματος των φαρμακοβιομηχανιών και της Νέας Τάξης.


Για μια ακόμα φορά οι έλληνες του εξωτερικού μεγαλουργούν και πρωτοστατούν στην μάχη εναντίον του καρκίνου.

Ιστοσελίδα του Δρ.Μιχαλάκη πάνω στο DCA Πανεπιστήμιο Αλμπερτα:
http://www.depmed.ualberta.ca/dca/

Τελευταία επιστολή του Δρ.Μιχαλάκη - Οκτώβριος 2008:
http://andromedios.blogspot.com/2009/...

Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2009

Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2009

ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ: ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΔΙΑΚΗΡΥΧΘΗΚΕ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΘΗΚΕ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ

ΔΙΠΛΟΑΝΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΔΙΠΛΟΠΛΗΡΩΜΗ 26 ΕΚ ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΕΤΑΚ 11-2-09.doc
ΕΡΩΤΗΣΗ
KAI
ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ
Προς τον Υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών
ΘΕΜΑ: «Καταγγελίες για κατασπατάληση ποσών άνω των 26.528.826 ευρώ και αδιαφάνεια ακόμα και στα έργα υλοποίησης ψηφιακού περιουσιολογίου και την εφαρμογή των άδικων Κυβερνητικών ρυθμίσεων του Ενιαίου Τέλους Ακίνητης Περιουσίας: Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών, ενώ τα τελευταία 4 χρόνια απασχολεί, για την δημιουργία περιουσιολογίου και στη συνέχεια την καταχώρηση δεδομένων σχετικών με το ΕΤΑΚ, 150 έως 170 ημέτερους κάθε χρόνο με συμβάσεις έργου και συνολικό κόστος 11.530.200 ευρώ, τελικά αναθέτει το ίδιο φυσικό αντικείμενο (περιουσιολόγιο) έναντι 7.738.686 ευρώ σε ανάδοχο εταιρεία πληροφορικής και στη συνέχεια, με τη μέθοδο των διαπραγματεύσεων, έναντι άλλων 7.260.000 αναθέτει στην ίδια εταιρεία και την εφαρμογή υπολογισμού του ΕΤΑΚ, παρά τις αρχικές αντιρρήσεις ακόμα και του Ελεγκτικού Συνεδρίου για την νομιμότητα της ανάθεσης!»
Σύμφωνα με καταγγελίες, πίσω από τις ακροβασίες της Κυβέρνησης κατά την επιβολή του άδικου, αλλά και δυσχερούς και πρόχειρου στην εφαρμογή του Ενιαίου Τέλους Ακίνητης Περιουσίας, έχει διαδραματιστεί ένα ακόμα ρεσιτάλ ευνοιοκρατίας, κατασπατάλησης και αδιαφάνειας στη διαχείριση δημόσιου χρήματος πολλών εκατομμυρίων ευρώ για την ψηφιοποίηση των στοιχείων ακίνητης περιουσίας των Ελλήνων φορολογούμενων και την εφαρμογή υπολογισμού του ΕΤΑΚ.
ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ: ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΔΙΑΚΗΡΥΧΘΗΚΕ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΘΗΚΕ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ,
• ΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΔΟΧΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙ 7.738.686 ΕΥΡΩ ΚΑΙ
• ΜΙΑ ΣΕ 150 ΕΥΝΟΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟΥΣ ΗΜΕΤΕΡΟΥΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ 2006 ΜΕΧΡΙ το 2008, ΠΟΥ ΚΟΣΤΙΣΑΝ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ 4.125.000 ΕΥΡΩ!

Συγκεκριμένα, ενώ τον Μάρτη του 2006 δημοσιεύεται η υπ’ αριθμ. 1024639/11176/0005/9-3-06 διακήρυξη διαγωνισμού υλοποίησης «Πληροφοριακού Συστήματος Περιουσιολογίου» με προϋπολογισμό 7.798.962,97 ευρώ, ήδη από τον Νοέμβριο του ίδιου έτους (ΦΕΚ Β 1627/3-11-06) ξεκινά μια σειρά Διακηρύξεων για την πρόσληψη με σύμβαση έργου 150 χειριστών και χειριστριών με αντικείμενο την ψηφιοποίηση των στοιχείων του φορολογικού εντύπου Ε9 όλων των φορολογουμένων, ψηφιοποίηση που αποτελούσε βασικό σκέλος της υλοποίησης Πληροφοριακού Συστήματος Περιουσιολογίου, για την οποία υπήρχε ήδη εκκρεμής διαδικασία ανάθεσης σε εταιρεία πληροφορικής!!! Η Διακήρυξη έθετε ως όριο ολοκλήρωσης του έργου κάθε χειριστή το 1 έτος, το συνολικό κόστος των 150 ευνοιοκρατικών αυτών συμβάσεων προϋπολογίσθηκε σε 1.950.000 ευρώ και σύμφωνα με τις καταγγελίες η επιλογή των προσώπων έγινε με πλήρη αδιαφάνεια και κομματικά κριτήρια.

Η διαδικασία ανάθεσης του διαγωνισμού υλοποίησης «Πληροφοριακού Συστήματος Περιουσιολογίου» καθυστέρησε δύο ολόκληρα χρόνια και τελικά ολοκληρώθηκε τον Φεβρουάριο του 2008. Μέχρι τότε το Υπουργείο Οικονομικών είχε προχωρήσει και σε δεύτερη διακήρυξη για την κατάρτιση συμβάσεων έργου με 150 χειριστές (ΦΕΚ 2268/28-11-07), βασικό καθήκον των οποίων ήταν η ψηφιοποίηση των Δημοσίων Κτημάτων, για τα οποία δεν έχει καν συμβασιοποιηθεί το έργο της δημιουργίας πληροφοριακού συστήματος. Όπως φέρεται, οι συγκεκριμένοι χειριστές απασχολήθηκαν και αυτοί με την καταγραφή δεδομένων αναφορικά με το περιουσιολόγιο, παρά την ρητή απαγόρευση της διακήρυξης. Το κόστος της δεύτερης ομάδας των 150 χειριστών, που όφειλαν επίσης να ολοκληρώσουν το έργο τους σε ένα χρόνο και η ετήσια αμοιβή των οποίων προσδιορίστηκε με Υπουργική Απόφαση στα 14.500 ευρώ, άγγιζε τα 2.175.000 ευρώ για το Δημόσιο.
Τελικά το Φλεβάρη του 2008, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών, αφού με αποφάσεις της είχε ήδη δαπανήσει 4.125.000 ευρώ για να ολοκληρωθεί σημαντικό μέρος του έργου δημιουργίας ψηφιακού Περιουσιολογίου από 150 + 150 ευνοιοκρατικά διορισμένους «ημέτερους» κατακύρωσε τον διαγωνισμό για το ίδιο έργο, δηλαδή την υλοποίηση «Πληροφοριακού Συστήματος Περιουσιολογίου», που εκκρεμούσε από τον Μάρτη του 2006 στην ανάδοχο εταιρεία έναντι συμβατικού συνολικού ποσού 7.738.686 ευρώ (σύμβαση υλοποίησης 6.834.286 ευρώ και επέκταση 904.000 ευρώ). Η επέκταση της σύμβασης ήταν, σύμφωνα με καταγγελίες, παντελώς αδικαιολόγητη, αφού το αναμενόμενο ήταν μια σημαντική μείωση του αρχικού (από το 2006!) τιμήματος, αφού και το φυσικό αντικείμενο του έργου είχε μειωθεί σημαντικά, μετά και την ανάθεση βασικών τμημάτων του έργου σε 300 χειριστές και χειρίστριες ξεχωριστά αμειβόμενους με συνολική δαπάνη 4.125.000 ευρώ!
Η ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΕΤΑΚ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙ 7.260.000 ΕΥΡΩ, ΤΙΜΗΜΑ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΥΠΕΡΟΓΚΟ, ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ.
Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών τον Ιούνιο του 2008 με τη διαδικασία των διαπραγματεύσεων επιλέγει την ανάδοχο εταιρεία του έργου υλοποίησης «Πληροφοριακού Συστήματος Περιουσιολογίου», να αναλάβει την δημιουργία εφαρμογής για την επεξεργασία των στοιχείων του Περιουσιολογίου με σκοπό την επιβολή και τον προσδιορισμό του ΕΤΑΚ για κάθε υπόχρεο. Το συμβατικό τίμημα του έργου ύψους 7.260.000 ευρώ, για το οποίο δεν διενεργήθηκε διαγωνισμός έχει καταγγελθεί ως υπερβολικό, ενώ φέρεται ότι σε πρώτο βαθμό το Ελεγκτικό Συνέδριο δεν συναίνεσε στη νομιμότητα της σύμβασης αρνούμενο την καταβολή του τιμήματος. Σύμφωνα, άλλωστε με καταγγελίες, η ανάθεση στην ίδια εταιρεία με τη διαδικασία των διαπραγματεύσεων «μαρτυρά» ολοκλήρωση ενός ενιαίου έργου, το ύψος του οποίου ανέρχεται σε 14.998.686 ευρώ, κατά διαβολική σύμπτωση 1.315 ευρώ λιγότερα από το ποσό που υποχρεώνει σε τήρηση διακομματικής διαδικασίας για την ανάθεση έργων.
ΕΝΤΩΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΕΣ 170 ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ 7.405.200 ΕΥΡΩ, ΚΑΤΑΡΤΙΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ, ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ, ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΕΤΑΚ, ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ… ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟΥ!
Και ενώ το έργο υλοποίησης του Περιουσιολογίου ανατέθηκε στην ανάδοχο εταιρεία έναντι σχεδόν του συνόλου του αρχικά προϋπολογισθέντος ποσού (7.738.686 ευρώ), παρά το γεγονός ότι κατά τα έτη 2006 έως 2008, 150 χειριστές το χρόνο έχουν συνολικά αμειφθεί με 4.125.000 ευρώ) ακριβώς για να καταχωρούν στοιχεία, δημιουργώντας τα βασικά σκέλη του ψηφιακού Περιουσιολογίου, το Δεκέμβρη του 2008 η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών αποφασίζει να δαπανήσει άλλα 7.405.200 ευρώ για να προσλάβει άλλους 170 χειριστές για δύο χρόνια με συμβάσεις έργου! Και το έργο τους περιλαμβάνει για μία ακόμα φορά, μεταξύ άλλων, την καταχώρηση δεδομένων αναφορικά με το Ενιαίο Τέλος Ακινήτων, δηλαδή την ψηφιακή ολοκλήρωση του Περιουσιολογίου!!!

Επειδή, σύμφωνα με πληροφορίες αλλά και τις δημοσιευμένες στα ΦΕΚ διακηρύξεις η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών για εργασίες του ίδιου έργου, της δημιουργίας, δηλαδή, βάσης δεδομένων περιουσιολογίου για την εφαρμογή του ΕΤΑΚ φέρεται να «διπλοπληρώνει» αφενός μια εταιρεία πληροφορικής με ποσό και αφετέρου εκατοντάδες χειριστές με συμβάσεις έργου και αδιαφανείς διαδικασίες επιλογής, με αποτέλεσμα η δαπάνη να διπλασιάζεται αδικαιολόγητα.
Επειδή είναι αδιανόητο πίσω από μια πολιτική άδικης φορολόγησης των Ελλήνων πολιτών να κρύβονται, επιπλέον, μεθοδεύσεις αδιαφάνειας και κατασπατάλησης των χρημάτων του Έλληνα φορολογούμενου.
Και επειδή χαρακτηριστικό της σκανδαλώδους διακυβέρνησης Καραμανλή είναι η αδικαιολόγητη διόγκωση των δαπανών, χωρίς να παράγεται έργο για τον τόπο και με προκλητική αδιαφάνεια στη διαχείριση του δημοσίου χρήματος.
Ερωτάσθε:
1. Με ποια λογική κρίθηκε σκόπιμη η ανάθεση επ’ αμοιβή αντικειμένων του ίδιου έργου «Υλοποίηση Πληροφοριακού Συστήματος Περιουσιολογίου» δύο φορές, αφενός σε μεμονωμένους χειριστές με συμβάσεις έργου, συνολικού κόστους πολλών εκατομμυρίων ευρώ και αφετέρου σε εταιρεία πληροφορικής έναντι 7.738.686 ευρώ ;
2. Με δεδομένο ότι όταν προϋπολογίστηκε το έργο «Υλοποίηση Πληροφοριακού Συστήματος Περιουσιολογίου» το 2006 το φυσικό αντικείμενό του δεν είχε ανατεθεί ξεχωριστά σε χειριστές και χειρίστριες με συμβάσεις έργου, γιατί, το 2008 που τελικά υπογράφηκε η σχετική σύμβαση με την ανάδοχο εταιρεία, δεν υπήρξε η αναμενόμενη μείωση του αρχικού (από το 2006!) τιμήματος, αφού και το φυσικό αντικείμενο του έργου είχε μειωθεί σημαντικά, μετά και την ανάθεση βασικών τμημάτων του έργου σε 300 χειριστές και χειρίστριες ξεχωριστά αμειβόμενους με συνολική δαπάνη 4.125.000 ευρώ;
3. Πως εξηγείται η ανάθεση από το 2006 και μετά σε χειριστές και χειρίστριες της δημιουργίας βάσεων και η καταχώρηση δεδομένων Περιουσιολογίου τη στιγμή που μέχρι το 2008 είχε μεν προκηρυχθεί . αλλά για δύο χρόνια δεν είχε ανατεθεί καν το έργο υλοποίησης του Πληροφοριακού Συστήματος Περιουσιολογίου;
4. Πως διασφαλίστηκε η τήρηση των αρχών διαφάνειας και αξιοκρατίας κατά την πρόσληψη, κατά τις διακηρύξεις, συνολικά 470 χειριστών (150 το 2006, 150 το 2007 και 170 το 2008) με συνολική δαπάνη 11.530.200 ευρώ δημοσίου χρήματος;
5. Οι σχετικές διακηρύξεις απαγορεύουν ρητά την ανανέωση της σύμβασης ή την επαναπρόσληψη
6. Γιατί η ανάθεση της εφαρμογής του ΕΤΑΚ, έργο ύψους 7.260.000 ευρώ έγινε με την αδιαφανή διαδικασία των διαπραγματεύσεων;
7. Αντιλαμβάνεσθε ότι με τις αδικαιολόγητες μεθοδεύσεις σας το Ελληνικό Δημόσιο θα δαπανήσει συνολικά 26.528.826 ευρώ για την «ολοκλήρωση» εφαρμογής για τον υπολογισμό του ΕΤΑΚ, ενός άδικου φόρου που επέβαλλε με προχειρότητα η Κυβέρνησή σας; Αντιλαμβάνεσθε ότι το σύνολο της δαπάνης με σκοπό την ίδια λειτουργία, τον υπολογισμό δηλαδή του ΕΤΑΚ μέσω εφαρμογής σε ηλεκτρονική βάση δεδομένων, είναι τεράστιο και για λόγους διαφάνειας θα έπρεπε να είχε αντιμεωπιστεί ενιαία και να είχε ακουλουθήσει τη διακομματική διαδικασία που επιβάλλεται για έργα ύψους άνω των 15.000.000 ευρώ;
8. Παρακαλούμε να κατατεθούν στη Βουλή:
• Οι πλήρεις φάκελοι των υποψηφίων και του τελικού αναδόχου του διαγωνισμού για την υλοποίηση «Πληροφοριακού Συστήματος Περιουσιολογίου» που καθυστέρησε να ολοκληρωθεί για δύο ολόκληρα χρόνια, καθώς και η σύμβαση που υπογράφηκε μαζί με τις όποιες τροποποιήσεις ή προσθήκες.
• Τα ονόματα των 470 προσληφθέντων με συμβάσεις έργου στα πλαίσια των παραπάνω διακηρύξεων (ΦΕΚ Β 1627/06, 2268/07 και 2507/08)
• Ο φάκελος του έργου δημιουργίας εφαρμογής σχετικά με το ΕΤΑΚ ύψους 7.260.000 ευρώ που ανατέθηκε με τη διαδικασία των διαπραγματεύσεων στην ίδια εταιρεία, η σχετική αλληλογραφία, καθώς και η υπογραφείσα σύμβαση με όποια τυχόν τροποποίηση ή προσθήκη.
• Οι σε πρώτο και δεύτερο βαθμό αποφάσεις του Ελεγκτικού Συνεδρίου σχετικά με τα παραπάνω έργα.

Οι ερωτώντες Βουλευτές
Μιχάλης Καρχιμάκης
Γρηγόρης Νιώτης
Δημήτρης Κουσελάς
Στάθης Κουτμερίδης
Μάρκος Μπόλαρης
Γιάννης Διαμαντίδης
Θάνος Μωραίτης
Βαγγέλης Παπαχρήστος
Γιάννης Κουτσούκος
Τόνια Αντωνίου
Απόστολος Κατσιφάρας
Μανώλης Στρατάκης
Θεοδώρα Τζάγκρη
Ελπίδα Τσουρή
Τάσος Σιδηρόπουλος
Γιάννης Μανιάτης
Βασίλης Γερανίδης
Δημήτρης Τσιρώνης
Χρήστος Αηδόνης
Γιώργος Πεταλωτής
Γιώργος Ντόλιος
Νίκος Ζωίδης
Τάκης Ρήγας
Λεωνίδας Γρηγοράκος
Χρύσα Αράπογλου
Γιάννης Δριβελέγκας
Μιχάλης Κατρίνης
Βασίλης Κεγκέρογλου
Γιάννης Σκουλάς
Ηλίας Λαμπίρης
Δημήτρης Βαρβαρήγος
Μανώλης Σκουλάκης
Γιάννης Αμοιρίδης
Ηλίας Καρανίκας
Χρήστος Χάιδος
Σούλα Μερεντίτη